Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AronenLoutje schreef:Hey Liesje_waal ik reed ook L1, had 180 en 187 maar had zelf hoger verwacht had echt zooo fijn gereden! Maar inderdaad het blijft een kampioenschap dus dan moet het allemaal nog net een beetje beter zijn.

Jantine_ schreef:Knappe paard hier op stal is bij regiokampioenschappen in Benningbroek van het L1, reservekampioen geweest.
Hij deed het echt goed! En dat voor zn derde wedstrijd

Somebody_ schreef:@Aronenloutje: Lesklant (en vriendin) van mij reed ook mee in het L1 en die kreeg het voor elkaar om 187 en 166 punten te rijden in dezelfde proef. Voor verschillende onderdelen haalde zij een 4, terwijl de andere jury dan een 7 gaf. Heeel bijzonder!
AronenLoutje schreef:Oh ja dat zag ik staan inderdaad! Tsja wat moet je nou met zulke punten! Had ze zelf een goed gevoel over de proef? Had ook echt alleen maar commentaar van moet iets meer, moet iets actiever dus echt een beetje zout op elke slak strooien maar ja joh tis weer een mooie ervaring!Somebody_ schreef:@Aronenloutje: Lesklant (en vriendin) van mij reed ook mee in het L1 en die kreeg het voor elkaar om 187 en 166 punten te rijden in dezelfde proef. Voor verschillende onderdelen haalde zij een 4, terwijl de andere jury dan een 7 gaf. Heeel bijzonder!

op video leek het gelukkig mee te vallen, maar ik baalde zooo erg, hij kan zo goed lopen.. Had 166 en 165 punten (en terecht!) Somebody_ schreef:Het is al heel gaaf dat ze het met haar paard voor elkaar gekregen heeft om op de regiokampioenschappen mee te rijden, dus we waren sowieso al heel erg trots(zoek maar even op gebruiker: popcornlover, dan zie je waarom!). De proef was eigenlijk helemaal niet slecht, geen fouten, soms wat onrustig in de aanleuning en misschien een keer een tactfoutje, maar 187 <-> 166 was wel heel erg bijzonder. Bij de 166 stond er voor zover ik van haar begreep idd vaak:actiever. Ze kreeg het 2x voorelkaar om een 4 voor de middengalop te krijgen(geen verschil) en een 7 bij de ander...

hopen maar dat het een beetje rustig is als k moet starten