Regio- en Nederlandse kampioenschappen indoor 2010!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

odessa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 11:04

ja en het sneeuwt weer voor de verandering.
ben zo toe aan de zomer!

ik ga ook zo vlechten en dan kijk ik het wel even aan hoe hard het blijft sneeuwen enzo.

iedereen succes vandaag!

liesje_waal

Re: Regio- en Nederlandse kampioenschappen indoor 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 11:23

nou ik ben ook benieuwt

rot sneeuw en ik maar zegen dat die 35 % kans op neerslag waarschijnlijk zou zijn
haha

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 18:14

Ben mee geweest als chauffeur/groom naar vlaardingen

Vind het echt een flut accomodatie, het in rijden wat een drama, parcour was wel mooi.. maar goed geen aanrader voor volgend jaar :n

Angelatommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:12

sorry, las verkeerd!

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:14

ben 10de geworden
met 181 en 185 punten
losrijden ging goed tot ze der in galop mega hart vandoor ging en daarna bleef het rijden een beetje drama
en ze was hengstig grr haha
proef was naar mijn iedee wat beter maarja het is een kampioenschap :)
maar na de omstandig heden was ik nog dik tevreden over alles
mooie stal om te rijden paardje was er ook lekker op der gemak

de meide die gewonnen hebben van harte met de prijzen en puntjes :)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:19

Hey Liesje_waal ik reed ook L1, had 180 en 187 maar had zelf hoger verwacht had echt zooo fijn gereden! Maar inderdaad het blijft een kampioenschap dus dan moet het allemaal nog net een beetje beter zijn.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:21

@Aronenloutje: Lesklant (en vriendin) van mij reed ook mee in het L1 en die kreeg het voor elkaar om 187 en 166 punten te rijden in dezelfde proef. Voor verschillende onderdelen haalde zij een 4, terwijl de andere jury dan een 7 gaf. Heeel bijzonder!
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 14-02-10 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:22

Knappe paard hier op stal is bij regiokampioenschappen in Benningbroek van het L1, reservekampioen geweest.
Hij deed het echt goed! En dat voor zn derde wedstrijd :D

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:28

AronenLoutje schreef:
Hey Liesje_waal ik reed ook L1, had 180 en 187 maar had zelf hoger verwacht had echt zooo fijn gereden! Maar inderdaad het blijft een kampioenschap dus dan moet het allemaal nog net een beetje beter zijn.

dat had ik ook ja :)

maarja mijn paard heb ik 2 dagen niet kunnen rijden wegens allemaal bulten onder had zadel gisteren nog ingespote ndoor de da maar net weer op stal was ze er weer heel gevoelig op
maar even niet rijden aankomende week
ze krijg hierdoor opeens heel veel spanning en toe nging ze ook rennen vandaag gekke knol ;)

maar ook nog wel mooie punten :)

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:29

Jantine_ schreef:
Knappe paard hier op stal is bij regiokampioenschappen in Benningbroek van het L1, reservekampioen geweest.
Hij deed het echt goed! En dat voor zn derde wedstrijd :D

wat goed heb je niet zien rijden maar wel van harte :)

mischien rijden we van de zomer wel weer samen in de L2 haha :)
blijven proberen haha :Y)

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:30

Ik zat er niet op hoor! Eigenaresse van stal, ik rij hem alleen aantal keer per week bij.

Maar jij reed ook in de L1? Ik ga even in je profiel kijken!

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:31

Startte jij als tweede? Anders weet ik t niet!

Edit:
Herken je hem zo? :

Afbeelding

odessa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:32

nou ik ben ook terug.
zo rustig als ze normaal is zo druk was ze vandaag!
ze vond de wedstrijd ring super eng, waardoor groot deel mislukte!
scheef over de lange zijde, slingeren over AClijn e.d.

had 178 en 181 en dat viel dus reuze mee!

iedereen gefelicfiteerd met de behaalde prijzen!

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:33

ik starte in de 2de groep
maar als 18 de :)

en reed idd L1

ik ga weer lekker werken met carnaval :)
ben der pas donderdag weer :) haha

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:36

Ik weet t niet meer, sorry! Denk dat ik al weg was! 2e groep was eind van de middag?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:42

Oh ja dat zag ik staan inderdaad! Tsja wat moet je nou met zulke punten! Had ze zelf een goed gevoel over de proef? Had ook echt alleen maar commentaar van moet iets meer, moet iets actiever dus echt een beetje zout op elke slak strooien maar ja joh tis weer een mooie ervaring!

Somebody_ schreef:
@Aronenloutje: Lesklant (en vriendin) van mij reed ook mee in het L1 en die kreeg het voor elkaar om 187 en 166 punten te rijden in dezelfde proef. Voor verschillende onderdelen haalde zij een 4, terwijl de andere jury dan een 7 gaf. Heeel bijzonder!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:46

AronenLoutje schreef:
Oh ja dat zag ik staan inderdaad! Tsja wat moet je nou met zulke punten! Had ze zelf een goed gevoel over de proef? Had ook echt alleen maar commentaar van moet iets meer, moet iets actiever dus echt een beetje zout op elke slak strooien maar ja joh tis weer een mooie ervaring!

Somebody_ schreef:

Het is al heel gaaf dat ze het met haar paard voor elkaar gekregen heeft om op de regiokampioenschappen mee te rijden, dus we waren sowieso al heel erg trots(zoek maar even op gebruiker: popcornlover, dan zie je waarom!). De proef was eigenlijk helemaal niet slecht, geen fouten, soms wat onrustig in de aanleuning en misschien een keer een tactfoutje, maar 187 <-> 166 was wel heel erg bijzonder. Bij de 166 stond er voor zover ik van haar begreep idd vaak:actiever. Ze kreeg het 2x voorelkaar om een 4 voor de middengalop te krijgen(geen verschil) en een 7 bij de ander...
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 14-02-10 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:47

Ik ben ook weer terug, had net zo goed thuis tussen blijven :+
Losrijden ging lekker, in de proef ging het bit tussen de kiezen en no way dat hij zich nog liet sturen. Mocht iemand een fries hebben gezien die als een kip zonder kop de bak door shovelde in de B, dat was ik }:0 op video leek het gelukkig mee te vallen, maar ik baalde zooo erg, hij kan zo goed lopen.. Had 166 en 165 punten (en terecht!)

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:58

Somebody_ schreef:
Het is al heel gaaf dat ze het met haar paard voor elkaar gekregen heeft om op de regiokampioenschappen mee te rijden, dus we waren sowieso al heel erg trots(zoek maar even op gebruiker: popcornlover, dan zie je waarom!). De proef was eigenlijk helemaal niet slecht, geen fouten, soms wat onrustig in de aanleuning en misschien een keer een tactfoutje, maar 187 <-> 166 was wel heel erg bijzonder. Bij de 166 stond er voor zover ik van haar begreep idd vaak:actiever. Ze kreeg het 2x voorelkaar om een 4 voor de middengalop te krijgen(geen verschil) en een 7 bij de ander...

Ik had precies hetzelfde op die onderdelen, ga zo de film eens terugkijken. Misschien kijkt die jury naar het verkeerde deel van de volte?
Vond mijn punten tegenvallen, de 188 vond ik al niet extreem veel en de 179 helemaal niet. Heb pas een proef gereden waarin letterlijk alle galoponderdelen misgingen en toen had ik 177. Tja jury's he (ben er gelukkig zelf eentje :S)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:25

He Kev, volgens mij waren we te druk met ons zelf bezig om hallo! te zeggen haha... Heb ook niet zo lang los gereden hij liep eigenlijk gelijk heel fijn! Ja heb pas ook echt 2 k*t proeven gereden waar ik 190 en 192 voor kreeg ik ga denk maar springen :')

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:33

Ik had ook niet zo goed in de gaten wie je nou was. Had het te druk met iedereen ontwijken, er reed er eentje continu in de weg, stappen op de hoefslag, met een rotgang aan komen galopperen, geen voorrang geven, echt heel fijn! :(
Tilla ging er aan het begin nog 2 keer vandoor maar er zijn er nog meer vandoor gegaan, gelukkig schrok hij daar niet van. Vlak voor m'n proef deed ik m'n bodyprotector uit (daar heb je me dan vast wel aan herkend) zat er net weer op, gaat er eentje keihard vandoor en het paardje viel bijna! Dat was jij toch hoop ik niet? Schrok me rot! Toen ben ik maar gauw gaan starten!

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:37

Ik heb gehoord dat het er zo ook aan toe gaat in Wanroij, hier is het gelukkig niet zo egoïstisch dus zal me vies tegen gaan vallen daar denk ik :=
Hopelijk valt het mee.

_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:38

Ow lekker dan, hoop dat je wel een beetje normaal kan losrijden in Wanroij!

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:40

Ga daar maar niet vanuit, de ervaringen zijn daar niet zo best :=

2 ruiters die gewoon recht op elkaar afrijden en waar de pony's op het laatste moment toch maar besloten om te stoppen...

_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:41

Echt? :oo hopen maar dat het een beetje rustig is als k moet starten :P