Hij is super mooi! En rijdt erg lekker Ben vandaag ziek Goede foto's volgen van duim en auto, weet echt niet wat er met me fototoestel is, hij is helemaal niet scherp...
Wat ziet je duim er al goed uit zeg! En gefeliciteerd met je auto
Sunnda
Geplaatst: 03-03-10 00:13
zag het topic nu pas, maar heb met verbijstering zitten lezen op de eerste pagina's. tjonge jonge zeg. afmaken, slager, flink slaan. een flinke pets was op z'n plaats geweest, maar afmaken om een stom bijtincident? nou dan waren er hier al een hoop dood. ben afgelopen week nog flink te grazen genomen in mijn schouder. dominante pony en dan niet opletten is foute boel... pijnlijk en was idd ook te laat met een tik. maar een paard wat een keer bijt is niet meteen vals. al zijn wat maatregelen wel op z'n plaats.
fijn dat het nu goed gaat. ik had gelukkig alleen een flinke wond die snel weer zal genezen, maar je halve duim is geen pretje. en gefeliciteerd met je auto!
Het bijt incident was niet de hoofdreden dat het paard is afgemaakt. Het paard bleek al maanden een blessure met stalrust te hebben en ja dan kan een paard narrig worden...
Wat een verbetering he Van de 5 plastisch chirurgen gokte 4 erop dat mijn nagel niet meer terug kwam Binnenkort word ik geopereerd, omdat de nagel aan de zijkanten ingroeid. Er is een deel aan me duim bekneld met zenuwen waarin ik niets voel en het andere deel is overgevoelig. Al met al ben ik erg blij met hoe de duim er nu uitziet.
Mijn makelaar in verzekeringen is nu bezig met de verzekering. Groetjes!
Wow, gelukkig ziet het er inmiddels een stuk beter uit dan "in den beginne"! Hoe is het met de functie? Kun je er (behalve de gevoeligheden) wel gewoon weer alles mee?
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-10 02:06
Niet 100% alles, want aan de linkerkant van mijn duim zit geen gevoel en er glipt daardoor ook regelmatig wat uit mijn vingers en me sigaretje aansteken moet nu met me linkerduim. Broeken met knopen ben ik ook geen fan meer van.
Ik kan hem ook beter buigen nu, niet net zoals me andere duim, maar stukken beter als dat ik en de dokter ooit hadden verwacht!
Dus al met al ben ik er blij mee, voor zover je dat kunt zeggen. Wel zit ik een beetje tegen de ingreep van de ingegroeide nagel op, ik moest er al aan wennen dat me duim er "anders" uitziet. Nou goed ik ben eraan gewend ik zie die duim iedere dag, maar nu ze hem willen opereren weet ik niet hoe het eruit gaat zien na de operatie. Voor de pijn ben ik niet bang, die duim is ondertussen wel wat gewend
Juut
Geplaatst: 23-06-10 22:07
Wow, wat is dat mooi genezen! Ik hoop dat de operatie is meegevallen
Je duim is mooi aan het genezen zeg mazzeltje hoor met hoe het eruit zag! Hoop dat de operatie meevalt voor je.
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-10 22:31
Mijn verzekering heeft de manege een brief gestuurd. De manege zegt nu dat het paard toch niet van hun was en dat het paard toch van de andere eigenaar was
Ook heeft de manege verteld dat ik het paard zijn staldeur heb opengemaakt Om het paard wat te voeren
We zijn druk ermee bezig, maar moet dit toch even kwijt! Ik vind het erg triest dat dingen op deze manier moeten gaan...