Ben je wel ok terechtgekomen? De longeerfoto van Fiffil is ook nice, wel droog dat je toch de boom gefotografeerd hebt, lijkt me dat je je handen toch ook wel vol had aan je pony
Marielleee
Geplaatst: 02-06-09 23:01
Haha ja hoor ik ben gewoon weer opgestapt en vervolgens mét het paard samen over de hindernis gesprongen
Ik heb er ook nog wel een. Was op instructieweek van de KNHS. Het jaar daarvoor durfde ze er ook al niet meer af en dit jaar weer hetzelfde liedje. Denk dat we in totaal zo'n 10 minuten bezig zijn geweest voordat ze er eindelijk, stapje voor stapje, af wilde gaan
Succubi
Geplaatst: 02-06-09 23:42
Wat klopt er niet in dit plaatje? We hadden een klein ongelukje en de boom was zo verbogen en Mary zo geschrokken dat ze alleen nog ACHTER de wagen wou lopen En moet je die oren zien!!
KirstenChes
Geplaatst: 02-06-09 23:45
Mijn vriendin reed op een pony van 1.30 toen maakte ze een overstap naar een paard van 1.65 en nu heeft ze soms een probleem bij het afstappen..
ze wou eerst niet afstappen omdat bang was te vallen maar deed het toch en helaas viel ze weer gelukkig dit keer in zand vorig keer op de harde straat
ooh geweldig, hét topic is er weer. Heb het laatste jaar genoeg bloopers gemaakt met mn nieuwe paardje, ga ze snel opspitten.
Fenrir
Geplaatst: 03-06-09 07:46
Eline schreef:
Oef Marielle
Ben je wel ok terechtgekomen? De longeerfoto van Fiffil is ook nice, wel droog dat je toch de boom gefotografeerd hebt, lijkt me dat je je handen toch ook wel vol had aan je pony
Die boom kwam me iets te dichtbij. En ben wel wat gewend, gelukkig is ze niet zo groot hè.