Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzan_bobar schreef:Ik sta gewoon nog steeds op 64,.... ik win nog altijd maar 2 plaatsen,.......
Ik denk dat ik wat anders hier in de omgeving moet zoeken. Iemand suggesties?? Omgeving Apeldoorn??
Ice_baby schreef:word niet toegestaan he! en daar is dit topic niet voor! om elkaar op te zetten tot "illegale 'praktijken
MirjamN schreef:Nee, ik heb nog geen apart topic hiervoor geopend, zou dat handig zijn denken jullie? Voldoende animo?
Groomen heb je niet echt nodig tijdens de TREC. De mensen die meekomen, maar niet zelf rijden, zijn bijna altijd vrijwilligerr. Heb je hulp nodig met vasthouden ofoz, dan is er wel wat te regelen! We zijn niet zo moeilijk...
mysa schreef:Je kunt ook 1 of 2 dagen een deel van de route meerijden. Op dinsdag en woensdag rijden ze ten zuidwesten van Epe, het grootste deel over paden en wegen die normaal ook toegankelijk zijn. Ik ga zelf ook een deel meerijden met m'n vrienden, alleen niet over paden die normaal gesloten zijn voor paarden. Die kan ik ook makkelijk omzeilen door een stukje om te rijden. Kan je eventueel wel wegwijs maken wat je kunt rijden, zodra de routes bekend zijn.
Kkkaren schreef:Voor degene die nog een plekje zoeken, nieuwe advertentie op de site van de Vierdaagse:
stalling aangeboden
op prive stal in Epe.
stalling aangeboden, kort bij vertrekpunt.
stalling is inclusief hooi en stro.
tegenover de stal is camping Livonia.alle boxen zijn gereserveerd, nog beschikbaar loopstal stal voor 3 paarden bij elkaar
voor meer informatie 0653-324509
Dressuurstal Sheela van bregt, Epe