eper paarden 4 daagse 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kkkaren

Re: eper paarden 4 daagse 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:08

Maandag vallen er denk ik nog een aantal mensen af die niet betaald hebben... op welke plek sta je nu?

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:17

MirjamN schreef:
Thanx meiden! Als alles gaat zoals ik wil, wordt het een unieke rit! Nu nog vrijwilligers en sponsoren vinden, ook wee reen uitdaging!

wanneer en waar is precies die rit?

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:55

Michele, op 19 en 20 september in dirksland (45km ten zuiden van Rotterdam), als onderdeel van een TREC wedstrijd, kijk maar eens op de trec site uit mijn onderschrift!

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 07:19

MirjamN schreef:
Michele, op 19 en 20 september in dirksland (45km ten zuiden van Rotterdam), als onderdeel van een TREC wedstrijd, kijk maar eens op de trec site uit mijn onderschrift!

en wat word er van je verwacht als vrijwilliger? of sponsor?

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 08:17

Als vrijwilliger kun je bijvoorbeeld een controlepost bemannen tijdens de rit, op de paarden letten als ze vaststaan, een hindernis jureren, wat je maar wil! Ook zijn en worden er klusmiddagen gehouden om hindernissen te klussen, dus als je dat leuk vindt, ben je welkom!

Als sponsor probeer ik zoveel mogelijk bedrijven en organisaties te vragen die in natura willen sponosren, dingen die dicht bij hun core-business liggen. Ruitersportwinkels voor prijzen, een drukkerij om de flyers te printen, een timmerbedrijf voor houten balken, de dixi verhuurder voor, jawel, een dixi ;-) dat soort dingen.

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:40

heb je al een apart onderwerp geopendover die TREC? dan kunnen mensen daar misschien reageren??

ik wil wel vrijwilligen... als me hondje mee kan?

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:55

Ik sta gewoon nog steeds op 64,.... ik win nog altijd maar 2 plaatsen,.......
Ik denk dat ik wat anders hier in de omgeving moet zoeken. Iemand suggesties?? Omgeving Apeldoorn??

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:52

nope sorry... ik weet nog wel een 4daagse in barchem.. & zorgvlied.. misschien heb je daar wat aan?

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:29

He ice-baby..je ging toch mee als groom:-)??? Als indra nog niet zo ver is ivm herstel en springen dan kom ik ook vrijwilligen Mirjam!ook al doe ik veeeeeeeeeeeel liever mee...

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:36

ja kan ik dat niet tegelijk? als ik er toch ben?? en jullie zijn aant rijden?? ik weet het ook niet hoor.... :)

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:54

als je een duizendpoot bent wel:-)....lukt je vast wel! heb je nu al vervoer voor epe eigenlijk?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:37

Suzan_bobar schreef:
Ik sta gewoon nog steeds op 64,.... ik win nog altijd maar 2 plaatsen,.......
Ik denk dat ik wat anders hier in de omgeving moet zoeken. Iemand suggesties?? Omgeving Apeldoorn??

Je kunt ook 1 of 2 dagen een deel van de route meerijden. Op dinsdag en woensdag rijden ze ten zuidwesten van Epe, het grootste deel over paden en wegen die normaal ook toegankelijk zijn. Ik ga zelf ook een deel meerijden met m'n vrienden, alleen niet over paden die normaal gesloten zijn voor paarden. Die kan ik ook makkelijk omzeilen door een stukje om te rijden. Kan je eventueel wel wegwijs maken wat je kunt rijden, zodra de routes bekend zijn.

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:04

word niet toegestaan he! en daar is dit topic niet voor! om elkaar op te zetten tot "illegale 'praktijken

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:19

Ice_baby schreef:
word niet toegestaan he! en daar is dit topic niet voor! om elkaar op te zetten tot "illegale 'praktijken

Ik weet niet of het illegaal is om een gedeelte mee te rijden wat over de openbare weg gaat!
Vorig jaar kwam ik ook een oudere man tegen (met een tuigertje voor de kar) die een stukje mee reedt omdat het nu eenmaal "zijn" rondje was.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 16-02-09 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:35

ja, jee, ik wil mensen niet aanzetten tot illegale praktijken hoor! Maar er lijkt me niet zoveel op tegen, ik bedoel, er wordt die dagen van half twee tot 's avonds een uur of acht overal hier in de buurt gereden (is trouwens woensdag en donderdag, vergiste me). Ik rijd hier sowieso drie of vier keer per week. Als ik de route van de vierdaagse wil omzeilen mag ik m'n wei nauwelijks uit. Dan is het ander e uiterste dus dat ik die dagen maar 's morgens vroeg of helemaal niet moet gaan rijden?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:47

mysa schreef:
Als ik de route van de vierdaagse wil omzeilen mag ik m'n wei nauwelijks uit. Dan is het ander e uiterste dus dat ik die dagen maar 's morgens vroeg of helemaal niet moet gaan rijden?

Vindt ik zeer terecht..... :D :D

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:04

Nee, ik heb nog geen apart topic hiervoor geopend, zou dat handig zijn denken jullie? Voldoende animo?

Groomen heb je niet echt nodig tijdens de TREC. De mensen die meekomen, maar niet zelf rijden, zijn bijna altijd vrijwilligerr. Heb je hulp nodig met vasthouden ofoz, dan is er wel wat te regelen! We zijn niet zo moeilijk...

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:18

als je er toch altijd al rijd is het gewoon je rondje.. maar susan_bobar moet er echt naartoe komen ( als ik het goed begrijp) en dat is niet de bedoeling.. tuurlijk moet iedereen die daar in de buurt woont of zijn paard daar heeft staan zich vooral niet tegen laten houden door de 4daagse.. maar stiekem meerijden zonder startplaats is volgens mij niet toegestaan..

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:19

MirjamN schreef:
Nee, ik heb nog geen apart topic hiervoor geopend, zou dat handig zijn denken jullie? Voldoende animo?

Groomen heb je niet echt nodig tijdens de TREC. De mensen die meekomen, maar niet zelf rijden, zijn bijna altijd vrijwilligerr. Heb je hulp nodig met vasthouden ofoz, dan is er wel wat te regelen! We zijn niet zo moeilijk...

ik denk dat er wel animo is maar in dit topic zoeken ze natuurlijk niet naar TREC.. altijd handig toch?? wie weet komen er nog meer mensen.....

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:02

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:29

mysa schreef:
Je kunt ook 1 of 2 dagen een deel van de route meerijden. Op dinsdag en woensdag rijden ze ten zuidwesten van Epe, het grootste deel over paden en wegen die normaal ook toegankelijk zijn. Ik ga zelf ook een deel meerijden met m'n vrienden, alleen niet over paden die normaal gesloten zijn voor paarden. Die kan ik ook makkelijk omzeilen door een stukje om te rijden. Kan je eventueel wel wegwijs maken wat je kunt rijden, zodra de routes bekend zijn.

Zou je dat graag voor iedereen willen doen? En dan liever ook gelijk vier dagen in plaats van maar twee? Dat scheelt mij dan lekker veel vrije tijd, kan ik misschien ook eens meerijden :P
Dat je je eigen ritje rijdt, geen probleem. Maar bewust de route van die dag van de Paardenvierdaagse gaan rijden, en dan ook nog eens anderen daarvoor uitnodigen... tjonge... Het is inderdaad niet verboden om op de openbare gedeelten te rijden, maar nogal respectloos tegenover de organisatie, vind je niet?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:06

Ok, ondoordacht misschien. Ik was niet van plan trouwens, om complete routeaanwijzingen op dit forum te zetten hoor. Alleen betreffende persoon woont relatief dichtbij Epe, en wou zooooo graag. Dat vind ik dan dus sneu.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:21

Kkkaren schreef:
Voor degene die nog een plekje zoeken, nieuwe advertentie op de site van de Vierdaagse:
stalling aangeboden
op prive stal in Epe.
stalling aangeboden, kort bij vertrekpunt.
stalling is inclusief hooi en stro.
tegenover de stal is camping Livonia.alle boxen zijn gereserveerd, nog beschikbaar loopstal stal voor 3 paarden bij elkaar
voor meer informatie 0653-324509

Dressuurstal Sheela van bregt, Epe

Stallen gereserveerd voor ons :D Wij komen met 6 Friese paarden. Stonden er vorig jaar ook.
En wij kamperen op de camping er tegenover.

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:22

leuk joh!! is idd een grote groep om wat voor te regelen!!! gelukkig heb je wat gevonden..!!

wupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:01

Ik sta nu op 26 vanaf plek 30 dus het gaat al de goede kant op :P