Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:nee die heb ik nog niet gebeld...
puur omdat we heel erg in dubio staan om hem wel/niet weer te laten opereren,en de kans dat áls hij daarheen gaat (want ze willen hem dan uiteraard wel zien) en dat ze hem toch willen open maken is gewoon zeer aanwezig,en ik ben er zelf niet overuit of ik dat nog wel wil voor hem..
ik heb net een goed telefoon gesprek gehad met mijn moeder,en die zei dat ik het nu gewoon even aan moet kijken,gaat het zoals het nu gaat,dangewoon even zo laten gaan,krijgt ie nu toch weer pijn,of meer zwelling dan gelijk echo maken,en dan serieus goed overleggen bij evt OK wat de prognoses zijn...
het heeft geen zin zo'n paard een operatie aan te doen,en dat ie uiteindelijk alsnog vol zit met ontstekingshaarden die ieder moment weer kunnen gaan broeien,en dat ie na 3 maanden weer met een dikke koker en pijn staat...
kimmie261 schreef:precies...het is heel natuurlijk,maar of hij krijgt een mega abces in zijn buik,wat ie de eerste keer had,en de vorige keer wist ik wat er anders ging gebeuren ,dus is ie binnen 24 uur naar de kliniek gebracht, de eerste keer heb ik echt eerst weken lopen tobben met veeartsen aan huis,die dachten dat ie klophengst was omdat ie op een gegeven moment een "bal " kreeg,wat uiteindelijk het kapsel van een mega abces bleek te zijn...
maar ik zag net dat ie lekker staat te druppen uit zijn gaatjes![]()
dat zou echt mooi zijn,als er troep via die gaatjes naar buiten gaat lopen
_Canter_ schreef:Kimmie, ik ben blij hier te lezen dat het voor nu goed met hem gaat. En dat je er, voor zover ik het even gauw en goed gelezen heb, op allerlei manieren hem probeert te helpen. Super! Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, met alles wat je probeert, maar ons paard heeft wel eens propolis (vd bijen) gehad als natuurlijk antibioticum.