Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bubsj schreef:Ik kan echt niet meer wachten..
Er gaat 200 euro en een zak lekker broodjes mee
KellyLytsa schreef:Wat jammer Focussed, dat je minder geld hebt dan verwacht!![]()
SteffiiY: Ze hebben inderdaad de Eurostar Pads wel in de winkel liggen, maar niet in de aanbieding.
Ze hebben wel andere kleuren dan bij onze ruitershop, dus dat is wel leuk!![]()
Ik heb die van mij toen gekocht voor €54,95
Vilgert schreef:In de Paard en Sport stond nu een nieuwe advertentie van het Tentenkamp. Ik had gehoopt op weer een aanbieding van de Scapa dekjes, maar de aanbieding is nu dat je bij een Scapa dekje gratis Scapa bandages krijgt. Jammer.
Vilgert schreef:In de Paard en Sport stond nu een nieuwe advertentie van het Tentenkamp. Ik had gehoopt op weer een aanbieding van de Scapa dekjes, maar de aanbieding is nu dat je bij een Scapa dekje gratis Scapa bandages krijgt. Jammer.
Vanny_ schreef:Ik ga ook maar hoef niet speciaal voor TK want ik zit de eerste dagen gewoon op school dus als ik er ben ligt er vaak niet zoveel bruikbaars meer.Ik ga even de nieuwe wintercollecties van de dekjes "bekijken" gewoon in de winkel zelf.