Ik had er allang moeten zijn maar mijn vriend is zoooo langzaam. Net moest hij douchen, nu is hij de hond uitlaten, dan moet hij nog sigaretten halen en dan nog naar een vriend toe... Hoop dat ik het wel haal vandaag op zijn tempo iig niet!
Maarja wie betaald bepaald..
lesleygjof
Geplaatst: 22-10-10 16:18
HEey
Net terug van Tentenkamp!!!! Blauwe Anky pad Zwarte Bandages Halsverlenger Bandagebandjes ( binnen gekocht:P)
Ik kwam eigenlijk voor een eurostar dressuur, maar die waren er echt zoooooooooo weinig!!! de stripe in dan he. Echt superjammer, maar ben helemaal in me nopjes met mijn anky.
Ik en een vriendin waren trouwes de weg kwijt in rotterdam lombardijen, vragen wij zo aan een mevrouw de weg, zegt ze, " kom het is veel te koud, ik breng jullie wel met de auto"!!!
ik ga zondagochtend om 10 uur weer. Een vriendin wil een jas en ga voor een meid van bokt kijken... Zelf heb ik niet echt iets nodig, maargoed je weet maar nooit
lesleygjof
Geplaatst: 22-10-10 16:27
Ik had inderdaad geluk ja:P Er waren best veel goedkope jassen!! Zag toenstraks ook een jas van anky, was eigenlijk ook 150 euro, en dan de helft:P maar dat vind ik nog duur. Daar heb ik het geld niet voor.
ja ik ben woensdag ochtend al geweest, maar toen waqs het zo onzettend druk, dat ik niet eens alles gezien heb volgens mij..
want die anky en cavallo broeken en ariat schoenen etc. die zijn geheel aan mn aandacht voorbij gegaan. sterker nog ik wist niet eens van die aanbieding... maar ze hingen ook niet duidelijk aangegeven ofzo.