Week 3: Allround paarden SunNDLM / Sanne met NDL Morgan MartineC1711 / Martine met Levi Superlise / Nicole met Cacharell Shaar / Sharina met Ultimo (of week 5 ) Bonny_CT / Bonny met Crime Time + nog 2 stalgenoten Ingeltje / Inge met Zamorah W Shareek / Astrid met ozzie
Week 4A: Dressuur paarden Pieteritus1 / Veerle met Strovan's Olivius Listiglistje / Linda met Aqanto S Lis_ol/ Lisanne met Mexwell Sietske83/ Sandra met Amiga IsAbeLL / Janise met Noortje
Week 4B: Eventing paarden Yvie_juudje/ Yvonne met Urlie M_D_H / Desiree met Gillian Joe Zucchero / Anne-Marie met Zucchero Petrea / Petra met 2 paarden Venthe/ Emma met Venthe
Week 5: Allround paarden anouk/ anouk met tendance JoycexLynn12 / Joyce met U2 R0oszs/Jacqueline met Zafier Shaar / Sharina met Ultimo (of week 3 ) Rox_Basil / Roxanne met Goldfever & Baileys of D'angelo EmptyWords/ Elaine met Maurits Carley/ Carlijn met Abel marit1991/ marit met amarette
Week 6: Allround pony’s Week 7A: Allround pony's
Week 7B: Allround paarden t/m 20 jaar Missdesign / Claire met Whisper ----------/Charmaine met Timo Twilight1/Roelien met Dios Suikermeisje/ Thamar met Dakar xLoki / Caroline met Loki xlenngp / Lenny met Athletic Lioony / Tootje met Courage ------/ vriendin met haar paard.. felinetibor/ Feline met Ginger Laux / Laura met Comique Lovestimba/ Laura timba / en anders een ander _Priscilla / Priscilla met Verafony Sabszz / Sabrina met Wianne _KellyAV / Kelly met Varro Elise95 / Elise met Valentino X_Michelle_X / Michelle met Stjarna _Sannee / Sanne met Vuranja Dewirox/ Dewi met Annie RoxxxHorses/ Roxanne met Bernice SabrinedeW/Sabrine met Cassius Clay kiki_enjoy/ kiki met Blitz --------/ zoé met legend
Week 4A: Dressuur paarden Anoukk_ / Anouk met Postelhoefs Zaniet Pieteritus1 / Veerle met Strovan's Olivius Listiglistje / Linda met Aqanto S Lis_ol/ Lisanne met Mexwell Sietske83/ Sandra met Amiga IsAbeLL / Janise met Noortje
Tomorrow
Geplaatst: 04-01-12 15:25
Week 1: Mennen Week 2: Mennen
Week 3: Allround paarden SunNDLM / Sanne met NDL Morgan MartineC1711 / Martine met Levi Superlise / Nicole met Cacharell Shaar / Sharina met Ultimo (of week 5 ) Bonny_CT / Bonny met Crime Time + nog 2 stalgenoten Ingeltje / Inge met Zamorah W Shareek / Astrid met ozzie
Week 4A: Dressuur paarden Anoukk_ / Anouk met Postelhoefs Zaniet Pieteritus1 / Veerle met Strovan's Olivius Listiglistje / Linda met Aqanto S Lis_ol/ Lisanne met Mexwell Sietske83/ Sandra met Amiga IsAbeLL / Janise met Noortje
Week 4B: Eventing paarden Yvie_juudje/ Yvonne met Urlie M_D_H / Desiree met Gillian Joe Zucchero / Anne-Marie met Zucchero Petrea / Petra met 2 paarden Venthe/ Emma met Venthe
Week 5: Allround paarden anouk/ anouk met tendance JoycexLynn12 / Joyce met U2 R0oszs/Jacqueline met Zafier Shaar / Sharina met Ultimo (of week 3 ) Rox_Basil / Roxanne met Goldfever & Baileys of D'angelo EmptyWords/ Elaine met Maurits Carley/ Carlijn met Abel marit1991/ marit met amarette Tomorrow/ Lianne met Beauty Baba
Week 6: Allround pony’s Week 7A: Allround pony's
Week 7B: Allround paarden t/m 20 jaar Missdesign / Claire met Whisper ----------/Charmaine met Timo Twilight1/Roelien met Dios Suikermeisje/ Thamar met Dakar xLoki / Caroline met Loki xlenngp / Lenny met Athletic Lioony / Tootje met Courage ------/ vriendin met haar paard.. felinetibor/ Feline met Ginger Laux / Laura met Comique Lovestimba/ Laura timba / en anders een ander _Priscilla / Priscilla met Verafony Sabszz / Sabrina met Wianne _KellyAV / Kelly met Varro Elise95 / Elise met Valentino X_Michelle_X / Michelle met Stjarna _Sannee / Sanne met Vuranja Dewirox/ Dewi met Annie RoxxxHorses/ Roxanne met Bernice SabrinedeW/Sabrine met Cassius Clay kiki_enjoy/ kiki met Blitz --------/ zoé met legend
Iemand enig idee wanneer dit jaar herkansingen vwo eindexamem zijn? 14juni is uitslag tijdvak 2 dus ik vermoed (maar kan het niet vinden) dat 18 tm 22 juni (de eventing week ) herkansingen zijn?
vaak wel, de herkansingen zijn vaak op de maandag en dinsdag nadat de vrijdag met de uitslag geweest is
Laux
Geplaatst: 04-01-12 15:37
Oei daar zeg je me wat, ik heb geen idee.. Ik doe ook eindexamen dit jaar, voor havo. Maar ik wil naar 7B en diploma uitreiking is 4 juli, dus dat komt wel uit voor mij.
Loetie84
Geplaatst: 04-01-12 15:37
Wanneer moet je dan studeren voor je her? Of vragen stellen aan je docent?
xLoki
Geplaatst: 04-01-12 15:38
okee fijn, 25 mensen voor week 7B (met de mensen die ik ken en niet op bokt zitten meegeteld) ik ga gewoon vanaf 5 uur 's ochtends achter de pc en non-stop F5 indrukken..
Hahaha ik was ook altijd zo gestresst aan het doen om erbij te komen, nu ben ik vrij relaxed volgens mij zijn er niet zo heel veel week-3-gangers dus dat is mooi
Welnee, er kunnen er maar 4 in. En die plekjes zijn gereserveerd voor, Tootje, vriendin, Laura et moi!
Lioony
Geplaatst: 04-01-12 15:53
Faya__ schreef:
36
Echt?
MerelV
Geplaatst: 04-01-12 15:54
Haha, dat wordt heel vroeg opstaan!
Ashley5760
Geplaatst: 04-01-12 15:54
Oke ja vermoedde ik al en ik ga sowieso her doen ook al heb ik het gehaald. Dan word het dus waarschijnlijk week 5, even kijken of er dan niks hoeft te veulenen rond die tijd...
Xivura
Geplaatst: 04-01-12 15:57
Fee_ schreef:
Allemaal wegwezen! Behalve, Tootje, Laura en vriendin van Tootje, en ik natuurlijk.