Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:Photoshop is zo'n idiote uitspraak! Dat is het gewoon niet. Een beetje bloed met schuim is zo rood. Dat is gewoon zo, jammer, vervelend, life goes on...
Dacht laatst dat m'n paard ook bloed had, in de mond, het werd wat oranje. Dat kwam van de wortel die hij vlak voor het rijden kreeg. Kan je nagaan hoe rood het wordt als het bloed...
Janine1990 schreef:l0esjj schreef:Volgens mij niet is maar beperkt aantal zenders, wel zuur
Vervelend! Je kan op de site van Digitennen (ga ik vanuit, kan ook bij ziggo) kijken wat er standaard in je pakket zit en op welk kanaal het is.
magictwist schreef:weet iemand of die link waar ik vanmiddag ook gratis naar heb zitten kijken vanavond ook gewoon weer gratis te zien is ??* of stel ik nu weer een heeeeeel veel gestelde vraag ?? * ahaha
Janine1990 schreef:Veerle90 schreef:zit net even te kijken maar op ZDF komt morgen van 15.00 - 22.00 WEG!![]()
Dacht nooit dat ik dit ging zeggen, maar WAT HOUD IK TOCH VAN DUITSLAND!
Sowieso! Duitsland is helemaal een leuk land hoor! Zeker als het om paardensport gaat, want zo onsympathiek zijn ze op tv iig niet!
Janine1990 schreef:Photoshop is zo'n idiote uitspraak! Dat is het gewoon niet. Een beetje bloed met schuim is zo rood. Dat is gewoon zo, jammer, vervelend, life goes on...
Dacht laatst dat m'n paard ook bloed had, in de mond, het werd wat oranje. Dat kwam van de wortel die hij vlak voor het rijden kreeg. Kan je nagaan hoe rood het wordt als het bloed...