Hij houdt heel moeilijk dekens heel, dus vandaar dat er een rampo regendeken overheen ligt, die blijft heel Maar wil geen twee regendekens over elkaar doen
Ik had me over laten halen om mee te gaan maar wat een aanfluiting is dat hele tentenkamp toch. Hetgeen wat ik zocht (bepaalde sporen) hadden ze niet en om nou te zeggen wat een supergave aanbiedingen? Nee dus....ik ben naar huis gegaan met twee knalroze zwepen waar ik dus altijd al mee rij en oké nu had ik er één gratis dan......
Als ik hier lees dat mensen echt van enorme afstanden moeite doen om daarheen te gaan, vraag ik me echt af waarom?
Zijn er al mensen weer terug van het tentenramp? Wat hebben jullie gekocht? ik had woensdag 3 dingen gekocht: - Groene uitrijdeken - 1 Rijbroek groen geruit - bruine handschoenen
ja me lievelingskleur is groen, jammer dat ik best ver woon drie kwatier er vanaf nog meer volgens mij zelfs anders was ik zeker zaterdag en zondag voor een jas gaan kijken!
xJikke
Geplaatst: 22-10-10 14:13
Hier is een topic voor spullen van de tentenkamp die je kan verkopen als het te groot of te klein is of wat dan ook:
Weet alleen niet of ik het goed heb geplaatst want ik kon het op 1 of andere manier nog steeds niet bij een maal ander maal neer zetten? heel raar && Weet niet of het handig is?
Laatst bijgewerkt door xJikke op 22-10-10 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Misschien toch niet zo'n goed idee? denken jullie niet? jullie kunnen beter gewoon bij eenmaal ander maal het gewoon verkopen dan zo, of vinden jullie dit handiger?
ja maar in dit topic doe ik het niet bij de titel van het andere topic deed ik het wel maar ik heb het veranderd, waarom zitten we hier eigenlijk ruzie om te maken! xD
xkimmx
Geplaatst: 22-10-10 14:32
Waarom we er ruzie over maken? Omdat veel mensen zich er aan storen. Vind het ook vreselijk iritant. En je hoeft niet gelijk helemaal geen hoofdletters te doen. Is het nou zo moeilijk? Op het begin een hoofdletter en aan het eind een gewone punt? (Of uitroep/vraag-teken) Ze had het vast over de titel.