Rock schreef:Vandaag weer springen dus begrijp ik? *voelt zich mutsig* Hoe laat?
Ik zou ook wel aanhang willen zijn hoorgaaf
Morgen moeten ze pas, vandaag is 2e vetinaire check. Och het zijn ook maar gewoon mensen hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rock schreef:Vandaag weer springen dus begrijp ik? *voelt zich mutsig* Hoe laat?
Rock schreef:Ah okee!
Ja, niet omdat ik kennisen wil hebben die beroemd zijn of zo hoor!Maar gewoon omdat ik het niveau van de topspringers (en topdressuurruiters) zo mooi vind om naar te kijken... Daar zou ik de hele dag over het hek kunnen hangen, al kwijlend!
Charlenexx schreef:Rock schreef:Vandaag weer springen dus begrijp ik? *voelt zich mutsig* Hoe laat?
Morgen moeten ze pas, vandaag is 2e vetinaire check. Och het zijn ook maar gewoon mensen hoorNothing more like you and me
Kimberley_ schreef:morgen toch?
RiderLiza schreef:hoezo, ik ben zenuwachtig??
RiderLiza schreef:Charlenexx schreef:
Morgen moeten ze pas, vandaag is 2e vetinaire check. Och het zijn ook maar gewoon mensen hoorNothing more like you and me
Das waarMaar toch, als je zo naar ze staat te kijken, bij de losrij ofzo.. dan denk ik soms.. goh, dat zijn wel even de beste van de wereld op een metertje of 5 afstand.. (en geloof me, er zijn veel mensen op de wereld die aan springen doen.. héél veel.. waarvan zij toch de beste zijn..)
Charlenexx schreef:Jawel... Maar ik verheerlijk ze niet zoen ik ben tegen zulk soort ruiters net zo bijdehand als tegen elk ander. Op rotterdam CHIO zei ik ook gewoon tegen Vincent "En waarom gooide je nou die balk eraf?" hij kijkt me heel verbaasd aan en zegt "Nou zeg jij het maar dan?" "Ja eh jij bent hier toch de professional? Ik kan het je wel vertellen maar ik ga er vanuit dat je zelf toch ook wel weet wat je fout deed"
Vond ie wel komisch
_Rianne_ schreef:Charlenexx schreef:Jawel... Maar ik verheerlijk ze niet zoen ik ben tegen zulk soort ruiters net zo bijdehand als tegen elk ander. Op rotterdam CHIO zei ik ook gewoon tegen Vincent "En waarom gooide je nou die balk eraf?" hij kijkt me heel verbaasd aan en zegt "Nou zeg jij het maar dan?" "Ja eh jij bent hier toch de professional? Ik kan het je wel vertellen maar ik ga er vanuit dat je zelf toch ook wel weet wat je fout deed"
Vond ie wel komisch
Ik verheerlijk het ook niet als ik de mest van Cedric weg sta te scheppen... stront is stront.. Cedric of Witje!![]()
Of als ik met Laura d'r paard in de stromende regen sta te kleumen.. het zijn inderdaad gewoon mensen, niks meer en niks minder, maar dat wil niet zeggen dat er bijzondere mensen tussen zitten, in positieve en negatieve zin!
Maar dit topic ging over de OS, en heel toevallig doet Laura daar met Cedric aan mee!
Charlenexx schreef:Charlenexx schreef:
Jawel... Maar ik verheerlijk ze niet zoen ik ben tegen zulk soort ruiters net zo bijdehand als tegen elk ander. Op rotterdam CHIO zei ik ook gewoon tegen Vincent "En waarom gooide je nou die balk eraf?" hij kijkt me heel verbaasd aan en zegt "Nou zeg jij het maar dan?" "Ja eh jij bent hier toch de professional? Ik kan het je wel vertellen maar ik ga er vanuit dat je zelf toch ook wel weet wat je fout deed"
Vond ie wel komisch
RiderLiza schreef:Charlenexx schreef:
Jawel... Maar ik verheerlijk ze niet zoen ik ben tegen zulk soort ruiters net zo bijdehand als tegen elk ander. Op rotterdam CHIO zei ik ook gewoon tegen Vincent "En waarom gooide je nou die balk eraf?" hij kijkt me heel verbaasd aan en zegt "Nou zeg jij het maar dan?" "Ja eh jij bent hier toch de professional? Ik kan het je wel vertellen maar ik ga er vanuit dat je zelf toch ook wel weet wat je fout deed"
Vond ie wel komisch
![]()
![]()
volgens mij had ik héél hard staan lachen als ik daar bij had gestaan!!
nowornever schreef:De adrenaline stroomt al als een gek door mijn lijf. Kan niet wachten tot morgen.