Laurabram schreef:Zo, ga nog maar even snel aan het werk
Goed plan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurabram schreef:Zo, ga nog maar even snel aan het werk
nieky1993 schreef:op sporza ( belgie) is de barage bezig
_Rianne_ schreef:PARTYYY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nowornever schreef:_Rianne_ schreef:PARTYYY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd ze zijn gewoon goed. Heb het helaas allemaal niet kunnen zien. Hopelijk de finale weer.
nowornever schreef:Even een vraagje voor degene die het gezien heeft hoe sprong No Mercy??? zie zoveel strafpunten achter haar naam staan.
Cayenne schreef:nowornever schreef:Even een vraagje voor degene die het gezien heeft hoe sprong No Mercy??? zie zoveel strafpunten achter haar naam staan.
Die ging bijna als een dolle door het parcours heen
Was veel te druk, schudde met zijn hoofd en had daardoor een paar fouten en ik geloof ook een weigering.
Ivon schreef:Misschien een rare vraag, ik bedoel het echt niet verkeerd, want ze rijdt heel goed, maar waarom zitten hier zoveel Laura fans? Dit kan bijna niet alleen komen doordat ze goed rijdt, of toch wel?
_Rianne_ schreef:Ivon schreef:Misschien een rare vraag, ik bedoel het echt niet verkeerd, want ze rijdt heel goed, maar waarom zitten hier zoveel Laura fans? Dit kan bijna niet alleen komen doordat ze goed rijdt, of toch wel?
Laura is een fantastische amazone, laten we dat even voorop stellen, maar enige mensen onder ons horen zo'n beetje bij de inventaris bij Laura op stal
Ivon schreef:Vandaar. Fan zijn kan altijd, maar ik dacht al dat er hier iets meer was.
_Rianne_ schreef:Ivon schreef:Misschien een rare vraag, ik bedoel het echt niet verkeerd, want ze rijdt heel goed, maar waarom zitten hier zoveel Laura fans? Dit kan bijna niet alleen komen doordat ze goed rijdt, of toch wel?
Laura is een fantastische amazone, laten we dat even voorop stellen, maar enige mensen onder ons horen zo'n beetje bij de inventaris bij Laura op stal
Puchje schreef:Dat ze/we nog net geen grooms zijn