Pfff al ik dat allemaal zo lees.. al die drukte, aso mensen Sta er ook elk jaar weer van te kijken wat een gekkenhuis het daar is en waar iedereen allemaal mee naar huis gaat! Het lijkt wel gratis zal het weekend wel nog veeeeel drukker worden met die hele goedkope jassen
Nies_
Geplaatst: 21-10-10 22:41
Mariekwyf schreef:
Nath nu volg ik hem niet meer
Natte is niet te volgen Mriek
Enya
Geplaatst: 21-10-10 22:42
Ben vanavond toch ook nog even geweest, heb me ingehouden Heb een hv polo halster en 2 paar sokken
Kom ik aan met alleen een rosborsteltje, 2 paar handschoentjes en een fles anti klit. Maarja ik heb dan ook zelf geen paard. Dus dan heeft het weinig zin sjabrakjes te kopen enzo.
zonnestraal2
Geplaatst: 21-10-10 23:18
nou nou... t viel me maar tegen hoor... kwam gewoon met NIKS thuis!
Best wel erg, maar ik ga morgenavond weer even voor de anky emerald.. En zaterdag voor de jassen kijken
zonnestraal2
Geplaatst: 21-10-10 23:46
westernhoofdstellen heb ik nog wel genoeg zien hangen
haha ik zag trouwens nog wel een paar mensen met omgeslagen sokken
en er zijn echt serieus nog mensen die een knalroze longeerzweep kopen haha
Mandarijn
Geplaatst: 22-10-10 00:01
JasperClips schreef:
DeadxStar schreef:
Die zijn alst goed is weer aangevuld! Las ik
Okeej dat is wel mooi. Iemand nog een idee van die westernhoofdstellen met westernbit?
Hebben ze niet. Die van 10,- inclusief bit bedoel je toch?
Stalgenootje die mee was ging daar ook voor, maar geeneen medewerker wist er iets vanaf toen we vroegen naar "de westernhoofdstellen met bit uit de folder". Werden naar het rek met westernhoofdstellen vanaf 20,- gestuurd en de bitten waren vanaf 10,-
Laatst bijgewerkt door Mandarijn op 22-10-10 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb besloten zaterdag even te gaan en meteen een paar handschoentjes meenemen Mijn rijjas had al een scheurtje en vanavond scheurde hij verder uit!
Coentjuh
Geplaatst: 22-10-10 00:20
2 likstenen waterdichte uitrij/longeerdeken (er stond iets op van gevoerd 300, zou dat nu echt 300 grams zijn?) wollen deken met hals voorraad emmer foenegriek
Was alleen druk op zoek naar stalschoenen en waterdichte outdoordekens MET halve hals en thermohandschoenen waterdicht.. Maar zoals gewoonlijk alleen in maat XXL en de stalschoenen juist klein of groot en de dekens niet gezien!
ik heb een gunstvraag wie o wie zou er zaterdag een jas voor mij mee willen nemen maatje M van pk br of andere leuke jas? ik woon in ede gelderland maar als ik wat verder moet rijden om de jas op te halen vind ik het niet erg. zou iemand 1 of 2 jassen mee willen nemen? ik wil best vooraf betalen. zelf wou ik gaan maar ik moet het hele weekend werken:( en ik ben donderdag geweest bij tentenkamp. ik hoor het graag