. En ja, ook wel voordehandliggend als er in dat land geen dopingcontroles zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
DramaQueen_ schreef:België wint geen brons bij voetbal, want ze moeten dan tegen Brazilië of Argentinië
)
(Eneco Tour)Flew schreef:Angelique, Marc en Jos foutloos, Gerco 4.
De rommelmarkt en kermis hier zijn begonnen. *diepe zucht.
.
SplashIsLief schreef:Hoe gaat het daar?(Eneco Tour)
Ik ga morgen toch even heel hard fietsen om het laatste stukje mee te krijgen!!!
Maar ik vind vooral de mensen op de rommelmarkt vervelend. Iedereen kijkt zo het huis in, loopt door de tuin, etc.
. Echt irritant is dat en dan nog kermis dan is het wel helemaal compleet. DramaQueen_ schreef:Argentinië is wel echt goed, ook al hebben we er tegen gewonnen toen ze Wereldkampioen waren (vast dikke steek als je als Wereldkampioen van zo'n landje verliest)
het elftal wat tegen Nederland heeft gespeelt en tegen Brazillie was toch echt bagger slecht.
.
Thats_Me schreef:Lijkt me ook vet irrie een kermis naast je huis. Die muziek de hele dag om gek van te worden.
De rommelmarkt is toch echt het ergste hoor, want ze verdelen de stoep dus in vlakken. Wat betekent dat er voor onze oprit gewoon een kraampje is en je er gewoon niet uit kan. Mensen gaan ook gerust in onze voortuin zitten en dergelijke.

.
.