We mogen inderdaad wel oppassen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MartineC1711 schreef:Loetie84 schreef:Extra plekje in week 3... Ik haak af...
Waarom haak je af?
Loetie84 schreef:Ja ik denk ook dat ik er goed aan doe en ik zou sowieso al thuis slapen. Dus, ja, van de lessen verwacht ik dan ook wel écht wat. En 8 lessen voor 400 euro is een beetje te veel van het goede.
Niet alleen het niveau zet ik naar aanleiding van de verhalen mijn vraagtekens bij hoor. Ook de indeling enzo. Als ik rij wil ik ook serieus rijden en niet in een of ander huppelgroepje. Dus ik denk dat een dergelijke week gewoon al met al toch niet zo geschikt is voor mij...
Wel jammer hoor, want ik vond de voorpret wel heeeuuul gezellig hier in dit topic
Loetie84 schreef:Dat dacht ik met de SGW regiotraining ook, maar gemiddeld vielen er 3 per les af... Eis was BB parcours kunnen springen, maar er zat 1 iemand tussen die al viel als ze naar een hindernis keek... Man, wat heb ik me daar aan lopen irriteren...
Ik heb alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen en denk dat het verstandiger is als ik niet ga.

En daarna peer ik 'm weer, zodat ik andere niet de rest van de les in de weg zit.. M_D_H schreef:Yvie_Juudje schreef:Voor de week 4 mensen, ik heb al een topic klaar staan.
Die zal ik donderdag openen
als die week nu voor zowel de dressuur als de SGW is
we gaan toch in principe gezamelijk op kamp