de cross ging ook op een bepaald moment het stadion in en daarna weer uit. zij gebruiken nu dezelfde 2 ingangen en dan een afgebakend pad over een stukje van het crossterrein. is dit nu gelijk het laatste onderdeel? want het is schieten en lopen gecombineerd....
Rinske
Geplaatst: 11-08-12 20:13
Danseresje schreef:
nee, het mountainbike terrein ligt zo'n 50km van londen af. ze lopen over het eventing-cross terrein.
Ze moeten toch wel over de hindernissen hè ?
furious
Geplaatst: 11-08-12 20:14
Nee dat is een sport.
Danseresje
Geplaatst: 11-08-12 20:14
helaas, ze gaan er omheen. alhoewel, de hindernissen zelf staan er niet meer, wel nog enkele accessoires (zag net een onderdeel van de sundials-hindernis en zo'n huisje in het water)
edit: typefout
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 11-08-12 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Zit nu id bus naar de hockeykroeg van db.. Maar haal 9 uur net wel of net niet! Dus hoop dat er niemand meer instapt en alle stoplichten op groen staan!
spannend, spannend, spannend! al moet ik zeggen dat het mijn productiviteit niet echt bevordert....en ik moet nog best veel doen voordat ik woensdag alles kan inleveren voor eindbeoordeling (en morgen hele dag weg, maandag en dinsdag werken....). gelukkig zijn 2 verslagen voornamelijk beetje blaadje voltypen. 1 verslag moet ik ook echt over nadenken en een casus uitwerken...