Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SimoneDV schreef:ik vind ze maar niks want ze zijn veel korter en dat gaat dus niet passen onder mn zadelHeb gister alleen 2 paar sokken gekocht
Was echt DRUK rond 8 uur zeg niet normaal.
Ruth_ schreef:Ja ik ook hoor, ik denk niet dat ik nog een keer naar dat tentenkamp ga.
Dat liegen over die Petrie's vind ik echt beneden niveau om het maar even te zeggen..En dan lekker de niet-aanbiedingen er ook gewoon bijleggen.. Ik vat het niet, eigelijk een keer eentje meedraaien. Hoe oud moet je zijn om daar te werken?
Raar dat ze wel in de aanbieding zijn zeg, dat ze dat niet in het foldertje zetten dan.
En trouwens, hoe weten zij of je het binnen of buiten hebt gepakt?
Nies_ schreef:Ja, stom he. Binnen liggen soms gewoon precies dezelfde als buiten (ook dezelfde kleur) en die zijn dan niet in de aanbieding..
armyhorse schreef:_Daniella schreef:ik ben2 weken terug nog in drogeham geweest, hoezo?
daar hebben ze verder geen aanbiedingen toch....
Is daar geen tentenkamp in Drogeham? Want ik wou binnenkort wel even kijkje nemen daar.
Naomi_Haffie schreef:Gister lagen er ook 2 soorten multistripe![]()
Vind het wel een beetje vaag.. dan zijn de ES stripe ins in de aanbieding, loop ik naar binnen zie ik nog een leuke. maarja na navragen is die natuurlijk weer niet in de aanbieding .. beetje krom vind ik dat