Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ikenindi schreef:haha beter omvallen dan dat ze deed kan haast niet, maar ik heb haar al heel lang niet meer zien vallen... na die ene keer in t land is t volgens mij niet meer gebeurd...

dat mocht ook wel... maar ze zei dat t nog steeds wel dikker was en behoorlijk blauw nog. ik heb haar gezegd wat de chirurg had gezegd. ook over dat hij er niets aan ging doen verder. ik heb mijn `wens` uitgesproken over dat ik er toch weer wat mee wil gaan doen, en iig die knie sterker maken... woensdag gaan we in de zaal trainen om de spieren weer wat aan het werk te zetten, want dat was erg achteruit gegaan zei ze. vandaag hebben we wat oefeningen gedaan en heeft ze gekeken hoever ik het kon bewegen, en dat viel haar niets tegen!

ikenindi schreef:hihi ja sorry, kon t niet laten...

Wees dan maar heel voorzichtig woensdag. Ik snap wel dat je je grenzen wil opzoeken, maar liggen gillen van de pijn, dat kan niet de bedoeling zijn. 

alleen dat dode doffe gevoel... ik kreeg wel gelijk al spierpijn in mijn liezen en bovenbenen...
ik heb 8 minuten op zijn eennalichtst gefietst en was serieus kapot er na en buiten adem zowat. haha.
)

.