Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Splash_ schreef:Iedereen bedankt. Het is nog steeds bijna niet te bevatten, maar je wordt continue weer met een hamer op je hoofd geslagen dat het écht zo is. Ze is er niet meer, maar ze mag spelen en vrij zijn. Dat de lucht 2 dagen lang zo blauw als haar ogen was, dat geeft mij ook een fijn gevoelHet lijkt wel een teken.
Toch, het gemis, de pijn.. ik mis haar nu al zo ontzettend.
knuffelkont schreef:Sam Ik zit dit vol ongeloof te lezen en de tranen staan in mijn ogen en ik ben Beretrots op jou
Jij zag in haar wat anderen niet zagen
Jij gaf haar haar eigenwaarde terug
Jij gaf haar een reden om te leven voor jou en voor zichzelf
Jij geloofde in haar en vele met jou
Jij hebt je volkomen voor haar ingezet in voor en tegenspoed
Jij gaf niet op
Jij stond altijd voor haar klaar
Jij was eindeloos geduldig Ik ben trots op jou!
Maar nu laat de moed niet zakken en geef niet op! hou vol en weet dat ze geen pijn gehad heeft in de laatste minuten en hou al de mooie herinneringen van haar vast in je hart.
Ik zat altijd met veel plezier jou topic's over jou mooie Sense te lezen en ik genoot van elke lettergreep die jij neer schreef en van elke foto die jij presenteerde het was het meer dan alleen maar een paard Sense had iets wat ons onweerstaanbaar naar haar trok, Sense haar naam zegt het al en ik denk dat haar naam voor vele van ons altijd zal blijven hangen en daarom zullen we haar nooit vergeten al gaan de jaren voorbij.
Samantha vanuit mijn hart wens ik jou de kracht om verder te gaan en weet ze zal nooit helemaal weg zijn zolang je haar in je hart draagt.
Hou vol en wees sterk.