Minni muis ik vind die scapa deken van jou heel mooi! Heb ik ook zien hangen. Scapa halsters heb ik niet gezien.. Misschien niet goed gekeken. Vriendlief heeft wel een keer behoorlijk hard zijn hoofd gestoten aan de stangen daar. Ook hingen de dekens nogal laag (bukken!) maar die deden geen pijn. Iedereen die nog gaat veel plezier!
Idd met de trein. Van rotterdam cs naar rotterdam lombardijen. En dan nog even lopen. Hadden gevraagd maar het was vet makkelijk te vinden eigenlijk!
Fonnie: Dat had ik idd ook! Die beschermers zaten nog in een extra plastic tasje. Gelukkig scheurde mijn zak toen we weg wilden en had ik alles er weer uit gehad. toen zag ik dat aan beide (voor en achter) nog zo'n ding er door heen zat! Dus heb even gevraagd of die er nog af mochten!
merel_gomez
Geplaatst: 19-03-08 20:04
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 05-03-24 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn zak was ook een flink eind uitgescheurd, zag ik bij de auto, gelukkig zat alles nog erin. Het zegt wel genoeg over onze aankopen, of dat de zakken niet zo stevig zijn
merel_gomez
Geplaatst: 19-03-08 20:08
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 05-03-24 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
hahaha nou die van mij puilde niet eens zo heel erg uit (had al wat in mijn eigen tas gedaan. Denk meer een kwestie van hup hup hup erin! Jou aankopen klinken ook leuk!
nou bij de kin paste die makkelijk ja. Maar bij de keel heb ik hem op het aller grootst en zit ie op zich wel krap nog. dus twijfel nog of ik hem niet wat groter laat maken! Het kan wel maar zit niet echt los.