Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sherwood schreef:ben net terug van P&K.... moest een noriker hengst rijden, een spikkel. Heerlijk dier en hij heeft goed izjn best gedaan voor wat hij kon.
Maar dit jaar hebben ze zichzelf wel overtroffen daar hoor.... Elk jaar zijn er klachten over de veel te kleine en veel te harde losrijbak. Ze hebben er wat aan gedaan dit jaar.... NOG kleiner![]()
Stukje van 20 bij 20 waar je dan met een beetje pech met 20 man aan het rijden bent. Dat gaat dus niet.
Ik kom al een jaar of 9 nu op paard en koets, als het niet nog langer is. En ik heb nog maar 1 keer meegemaakt dat er een fatsoenlijke inrijbak was. Maar dit jaar echt waar, ze hebben zichzelf overtroffen hoor!
Verder was het wel leuk, alleen weinig mensen vergeleken met andere jaren.

xx_Irisje schreef:kan je die ergens op internet vindem?

zodat ik daar foto's terug kan vinden. Haar foto's staan ook nog niet op de site. Everest schreef:Ik heb jou idd ook gezien Tinkermuts.. Ik reed langs met mijn fell pony voor de kar op de parkeerplaats.. Tegen het meisje achterop zei ik nog: Kijk Chacotay! Die is van Bokt!![]()
Maar in real life durf ik de meeste mensen dan toch niet aan te spreken..
Prachtig dier hoor!
Wát een prachtige pony's zeg, echt ontzettend gaaf. Vond ik de leukste van alle shows.
(heb je toevallig ook foto's gemaakt
? )
Tinkermuts schreef:je moet me gewoon aanspreken hoor, vind ik gezellie, ff kleppen.
Herinner je nog wel dat je mij langs hebt zien komen?
. Heeft iemand toevallig foto's gemaakt van de Noriker show? Ik hoop het.
Everest schreef:Dankje Paula!! Echt heel gaaf om te horen!(heb je toevallig ook foto's gemaakt
? )
Je was er zondag vroeg bij of niet?
Ja was er om iets over tienen al, en toen ik alles op de beurs een beetje was langs gegaan kwam ik net op tijd in de piste om jullie nog te zien rijden.
Citaat:Weet iemand waar de foto's staan die in de hoofsdpiste gemaakt zijn?
Paula schreef:Everest schreef:Dankje Paula!! Echt heel gaaf om te horen!(heb je toevallig ook foto's gemaakt
? )
Je was er zondag vroeg bij of niet?
Hihi na jullie viel dus alles tegen. Haha nee grapje, maar het was echt het mooiste van de dag. En ik was niet de enige die dat vond.Ja was er om iets over tienen al, en toen ik alles op de beurs een beetje was langs gegaan kwam ik net op tijd in de piste om jullie nog te zien rijden.
![]()
Nee sorry geen foto's, alles mislukte door het licht wegens verkeerde instellingen..
Want naja we hebben alleen een beetje het ras vertegenwoordigt..
We deden niet eens soort van een show.. Maar ik ben blij dat onze Fells je hart hebben gestolen

ik wist niet eens dat ze er was, ik zie wel wat foto's van mezelf terug op de Coach Race haha.