vandaag ging trainen echt goed dus hopen dattie morgen van de grond af knalt
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vandaag ging trainen echt goed dus hopen dattie morgen van de grond af knalt
Ik kom jullie aanmoedigen hoor, Mirjam sowiezo. Michelle ik probeer op tijd te zijn
missmiekie schreef:Dames van het Z1, veel succes!Ik kom jullie aanmoedigen hoor, Mirjam sowiezo. Michelle ik probeer op tijd te zijn

).
De vriend van mijn instructeur was lichtelijk laat( zacht uitgedrukt
) en moest vrij 'koud' de ring in. Ging toch(in vergelijking met de rest van het Z1) relatief goed, en werd uiteindelijk 3e, en mag dus door naar de Nederlandse!
mirjamalvaro schreef:Jammer dat het niveau klaag lag, heb je Marjan van Veelen nog gezien

Ragne schreef:Marjan heeft een beetje pech met haar paard, met peesblessures enzo. Daardoor kwam die overstap er steeds niet van, ik weet niet of ze nog gaat maar ik spreek haar binnenkort wel. Ze jureert altijd bij ons op de manege de kinderdiploma's nl!
Was Brit Duindam slechts 7e?!?! dat verbaast mij echt, ik vond haar er enorm uitspringen. Wat een mooi vriendelijk beeld! Niet een foutloze proef, maar gewoon een fijn beeld. Wie was de vriend van jouw instructeur missmiekie? De eerste na de pauze met die donkerbruine?
) Heb je diegene die eerste was gezien, wat vind je daarvan dan?!
missmiekie schreef:Ragne schreef:
Was Brit Duindam slechts 7e?!?! dat verbaast mij echt, ik vond haar er enorm uitspringen. Wat een mooi vriendelijk beeld! Niet een foutloze proef, maar gewoon een fijn beeld. Wie was de vriend van jouw instructeur missmiekie? De eerste na de pauze met die donkerbruine?
Nee, de allerlaatste. (Jaaah, die zo laat was, en waarbij de hoofdjury inderdaad al wegliep) Heb je diegene die eerste was gezien, wat vind je daarvan dan?!
Ragne schreef:missmiekie schreef:
Nee, de allerlaatste. (Jaaah, die zo laat was, en waarbij de hoofdjury inderdaad al wegliep) Heb je diegene die eerste was gezien, wat vind je daarvan dan?!
Wie was er eerste?! Silvia Dresscher?
ik ben na Britt weggegaan, we hadden nog 1,5 uur te rijden en ik wilde Ragne ook nog even longeren...
ik had jou ook wel even kunnen meeten
haha Ragne schreef:unbelievable.. die reed toch op die vos met die lange teugels?
rijtechnische was dat trouwens wel een aardige proef, maar ik zag liever die Renoir..
ik zat helemaal achterin bij het raam, naast het secretariaat. Michelle heeft nog een tijdje bij ons gestaan daar. En mijn instructrice was die met het knal oranje haarhaha