Regio kampioenschappen Zuid-Holland

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Miek_1993

Re: Regio kampioenschappen Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:51

Ik ook zaterdag D-L Haha! vandaag ging trainen echt goed dus hopen dattie morgen van de grond af knalt Tong uitsteken

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:53

Veel succes allemaal.

Snoekiej beterschap aan je lieverd, jammer dat je niet mee mag doen Ach gut

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:54

Dames van het Z1, veel succes! Haha! Ik kom jullie aanmoedigen hoor, Mirjam sowiezo. Michelle ik probeer op tijd te zijn Knipoog

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:59

missmiekie schreef:
Dames van het Z1, veel succes! Haha! Ik kom jullie aanmoedigen hoor, Mirjam sowiezo. Michelle ik probeer op tijd te zijn Knipoog

hihi komt goed meis! kunnen iig ff kletsen!

@remember, Ol is op zich altijd wel los, maar hij is een vrij flegmatiek paard, dus wanneer ik lekker rij, is hij vaak net te traag en rustig, maar doordat hij dat altijd is, heb ik snel de neiging teveel te gaan doen waardoor het gehaast wordt enz enz Morgen ga ik er echt opletten dat ik mn tijd ervoor neem, goed voorbereiden enz (maar ja... erop letten is wat anders dan het echt doen haha)

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 22:29

hey Michelle, relaxed kom heus wel goed Haha!
heb zin in morgen, hopelijk blijft 't oude veewagentje van mijn instructrice het doen tot en met Oude Tonge hahaha..Gelukkig ga ik met eigen auto, maar een paard in een Kia Picanto is geen optie denk ik Haha!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 22:30

Paarden Z1/Z2 en Pony springers

heel veel succes morgen Ja

zet hem op!!!!!!!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 08:22

Succes allemaal vandaag!!!!!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:46

Succes allemaal!!!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 17:56

Nou we zijn weer terug! helaas, dankzij een overgehaaste ringmeesteres moest mijn instructrice een kwartier eerder de ring in en werd het paard overvallen door spanning...dat was jammer.

Ik heb Michelle nog zien rijden en daarna uitvoerig gesproken, Olivier blijft een lekker ding. We hebben Shine ook nog zien rijden, die was ook af en toe een beetje gespannen. Ik vond Britt Duindam met Renoir de beste proef rijden in het Z1, maar ben daarna weggegaan dus weet niet wat andere combinaties daarna hebben gedaan. De uitslag zal straks wel online komen!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 17:58

aaah jammer van je instructeur, wie is het?

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:02

Ria van Schaik, die kent Ton de Kok wel Knipoog
jij lest toch bij Ton?

volgende week gaan wij meeten!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:03

Ja wij gaan meeten en ik sta en les bij Tonnie *LOL*

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:04

Helaas werd Britt(Tot ieders verbasing!!!) 7e! Ook ik heb Mirjam en Michelle zien rijden en gesproken(zeg maar, zeer uitgebreid Knipoog ). Haha! De vriend van mijn instructeur was lichtelijk laat( zacht uitgedrukt Haha! ) en moest vrij 'koud' de ring in. Ging toch(in vergelijking met de rest van het Z1) relatief goed, en werd uiteindelijk 3e, en mag dus door naar de Nederlandse!
Het niveau algemeen vond ik dramatisch slecht moet ik zeggen. Ik heb zeer weinig Z-waardige combinaties gezien(in mijn ogen)
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 17-02-07 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:05

Edit: Even vergeten dat de knoppen omgewisseld zijn!
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 17-02-07 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:05

Jammer dat het niveau klaag lag, heb je Marjan van Veelen nog gezien Tong uitsteken

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:07

mirjamalvaro schreef:
Jammer dat het niveau klaag lag, heb je Marjan van Veelen nog gezien Tong uitsteken

Nee, ik ben na de eerste van het Z2 naar huis gegaan. Marjan zal zoals gewoonlijk wel weer netjes gaan. Die rijdt daar al zo lang, die moet echt een keer over naar het ZZ-licht...

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:08

Heel lang geleden heb ik bij haar gelesd, alweer zo'n 2,5 jaar terug ofzo Tong uitsteken
Ze zit al lang in het Z2 ja. Ja

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:10

wie heeft monica den drijver gezien in het Z2, met Miami?

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:16

Marjan heeft een beetje pech met haar paard, met peesblessures enzo. Daardoor kwam die overstap er steeds niet van, ik weet niet of ze nog gaat maar ik spreek haar binnenkort wel. Ze jureert altijd bij ons op de manege de kinderdiploma's nl! Haha!

Was Brit Duindam slechts 7e?!?! dat verbaast mij echt, ik vond haar er enorm uitspringen. Wat een mooi vriendelijk beeld! Niet een foutloze proef, maar gewoon een fijn beeld. Wie was de vriend van jouw instructeur missmiekie? De eerste na de pauze met die donkerbruine?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:18

Ragne schreef:
Marjan heeft een beetje pech met haar paard, met peesblessures enzo. Daardoor kwam die overstap er steeds niet van, ik weet niet of ze nog gaat maar ik spreek haar binnenkort wel. Ze jureert altijd bij ons op de manege de kinderdiploma's nl! Haha!

Was Brit Duindam slechts 7e?!?! dat verbaast mij echt, ik vond haar er enorm uitspringen. Wat een mooi vriendelijk beeld! Niet een foutloze proef, maar gewoon een fijn beeld. Wie was de vriend van jouw instructeur missmiekie? De eerste na de pauze met die donkerbruine?

Nee, de allerlaatste. (Jaaah, die zo laat was, en waarbij de hoofdjury inderdaad al wegliep Haha! ) Heb je diegene die eerste was gezien, wat vind je daarvan dan?!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:20

hoe laat zou de lijst erop komen ? Bloos

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:22

missmiekie schreef:
Ragne schreef:

Nee, de allerlaatste. (Jaaah, die zo laat was, en waarbij de hoofdjury inderdaad al wegliep Haha! ) Heb je diegene die eerste was gezien, wat vind je daarvan dan?!

Wie was er eerste?! Silvia Dresscher?
ik ben na Britt weggegaan, we hadden nog 1,5 uur te rijden en ik wilde Ragne ook nog even longeren...

ik had jou ook wel even kunnen meeten Knipoog

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:23

Ragne schreef:
missmiekie schreef:

Wie was er eerste?! Silvia Dresscher?
ik ben na Britt weggegaan, we hadden nog 1,5 uur te rijden en ik wilde Ragne ook nog even longeren...

ik had jou ook wel even kunnen meeten Knipoog

Ja, Silvia Dresscher. Ik geloof dat echt niemand dat verwacht had... (Iig wat ik zo hoorde).
Wie was jij en waar zat jij meestal?

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:27

unbelievable.. die reed toch op die vos met die lange teugels?
rijtechnische was dat trouwens wel een aardige proef, maar ik zag liever die Renoir..

ik zat helemaal achterin bij het raam, naast het secretariaat. Michelle heeft nog een tijdje bij ons gestaan daar. En mijn instructrice was die met het knal oranje haar Haha! haha

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 18:32

Ragne schreef:
unbelievable.. die reed toch op die vos met die lange teugels?
rijtechnische was dat trouwens wel een aardige proef, maar ik zag liever die Renoir..

ik zat helemaal achterin bij het raam, naast het secretariaat. Michelle heeft nog een tijdje bij ons gestaan daar. En mijn instructrice was die met het knal oranje haar Haha! haha

Ohw, hmm zou kunnen. Michelle zei idd wel dat ze even daar ging staan, maar verder weet ik het ook niet. Ik zat helemaal vooraan namelijk Haha!
Die vos met lange teugels... Ehm hij is me niet echt opgevallen..