Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

** 
moniquelucky schreef:Ik heb er nu al zin in!!!
Op de maandag staat nog een gaatje waar letterlijk ' ? dressuur' staat... Hopen dat dat ZZ licht wordt!!! Maar ik verwacht het eigenlijk niet

sjaantje schreef:We hebben nu ook de officiële folder (vraagprogramma) thuisOp de maandag staat nog een gaatje waar letterlijk ' ? dressuur' staat... Hopen dat dat ZZ licht wordt!!! Maar ik verwacht het eigenlijk niet
Samen met Cynthia en Lowara 

Dat concours is pas in juni. Ik dacht dat vorig jaar pas eind april had opgegeven. Startte dan ook 2x L paarden en daar zijn op de dinsdag 4 groepen van elke dik 60 ruiters van..... Dus dat is niet zo snel vol als de dressuur. Lowara schreef:hehe dat is in ieder geval al best snel
hoeveel dressuur ringen in de klasse B zijn er trouwens tegelijkertijd? dat vroeg ik mij namelijk een beetje af omdat het zo'n groot en populair concours was.
Lijkt mij dat er flink wat ruiters aan mee willen doen of niet?

BuenaVista schreef:Ik ben ook van plan om mee te doen!! Ik kan alleen zondag de 18e, maandag de 19e en dinsdag de 20e.. Hopelijk worden op die dagen ook het B springen verreden én evt het L1 dressuur..

*Tequila* schreef:En ik ga ook weer meedoenSamen met Cynthia en Lowara
Tinkers on tour
Ik doe mee in de L1-paarden, welke dagen moeten we nog even kijken.
Tinkers gaan Almelo veroveren 

borrie01 schreef:BuenaVista schreef:Ik ben ook van plan om mee te doen!! Ik kan alleen zondag de 18e, maandag de 19e en dinsdag de 20e.. Hopelijk worden op die dagen ook het B springen verreden én evt het L1 dressuur..
als je bij de paarden rijdt. kun je alleen dinsdag dresuur starten. ik weet niet of er op maandag wel springen is.
nee helaas geen springen op maandag. sjaantje schreef:nee helaas geen springen op maandag.
nathalie1980 schreef:Gaan er nog mensen naar het weekend van de pony's ?
Jannekee schreef:nathalie1980 schreef:Gaan er nog mensen naar het weekend van de pony's ?
Ik start L1 dressuur bij de pony's, ben er denk ik alleen zaterdag.
ik ga starten in het M1 en als het vereden word ook een in het zzl en neem nog een vriendin mee (lachmar)
we zitten lekker in een 6 persoons huisje met sauna
haha hoop dat het wel mooi weer gaat worden want we hebben wel eens anders mee gemaakt
aan de bodems ligt het iedergeval niet meer.
heeft iemand hier ervaring mee? en wat vonden jullie daar van is het beter dan in de tent?