Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dus niet door de voorrondes maar ik was supet tevreden met de jeugt
3e met 137(69,68).
CounTree schreef:
PeppySan schreef:bij beide jury's op de eerste plaats terecht te komen.
) RGERRITS schreef:oja wie heeft er fotos of films vd barrel gemaakt.......
Het was een leuk en goed georganiseerd NK! Bonanza en ik hebben een ontzettend leuke en leerzame week achter de rug. Het was onze eerste officiële wedstrijd en ik ben onwijs trots op mijn paardenbeest.
In de AQHA Amateur Pleasure behaalden we een 4e en 6e plaats en bij de WRAN Amateur Pleasure plaatsten we ons voor de finale. In die finale werden 6 mensen geplaatst, daar zaten we niet bij. Maar ik was al lang tevreden, want Bonnie deed het super en de concurrentie was gewoon erg goed.
Ik kreeg nog een compliment van iemand uit het publiek, dat vond ik wel heel leuk.
Vrijdagavond deden we 'voor de gein' nog mee met de Federation Cup Pleasure (17 deelnemers). Wederom vond ik het hartstikke fijn gaan, maar we zaten niet bij de eerste zes.
RAGGIE schreef:..........maar ik was supet tevreden met de jeugt3e met 137(69,68)
Jos schreef:ze staan samen op de foto toen het Wilhelmus speelde, allebei met een bloot hoofd , hoed in de hand.
echt heel mooi.
Francis schreef:Jos schreef:ze staan samen op de foto toen het Wilhelmus speelde, allebei met een bloot hoofd , hoed in de hand.
echt heel mooi.
Die willen we zien Jos, kan me voorstellen dat dat een speciaal moment was.
Pannenkoek schreef:Jos schreef:ze staan samen op de foto toen het Wilhelmus speelde, allebei met een bloot hoofd , hoed in de hand.
echt heel mooi.
Die willen we zien Jos, kan me voorstellen dat dat een speciaal moment was.
Zo kom ik nooit in me nest.......ff wachten tot morgen, ik ben bekaf.........
Pannenkoek