Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anoukie schreef:15 minuten loopafstand of met de wagen? Dan kom ik daar wel staan als ik ga.
Ritmisch schreef:Ik wil me ook graag opgeven, maar moet ik dan echt dat inschrijfformulier invullen? Of kan ik volstaan met het opsturen van mijn coupons....
Olrike schreef:@ Moreno, stalling is echt super bij Olthuis, daar kun je je paarden echt met een gerust hart achterlaten. Echt super! En maar voor €15 per nacht. Inclusief alles. Dat is dus een heleboel minder geld als op het terrein zelf.
Wij hebben een huisje geboekt bij 't Molke, maar je kunt ook een huisje huren op Hoge Hexel. Dat is ook fijn.
Wanneer je telefoonnummers of iets dergelijks nodig hebt kun je me altijd pm'en.
Concorde schreef:Je krijgt volgens mij geen bewijs van inschrijving, maar dat krijg je op een 'gewoon' concours ook niet.. Toch?
anydale schreef:Zo ik heb ook alles geregeld! Heb er weer zin in
Anoukie schreef:Ik twijfel nog steeds of ik wel ga...
Anoukie schreef:Ik krijg de formulieren niet gedownload?
. Lees ik het goed dat je voor de klasse L2 van dinsdag 20 juni t/m vrijdag 23 juni kunt rijden en zaterdag is de finale? Op maandag dus geen wedstrijd?