Tha_Niekje schreef:Shanna16 schreef:Ik wil wel verslag schrijven Heike, zoals ik in mijn PB ook al aangaf.
En ik heb wel wat fototjes
Dan zet ik die er wel bij, Aniek.
Met jouw naam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tha_Niekje schreef:Shanna16 schreef:Ik wil wel verslag schrijven Heike, zoals ik in mijn PB ook al aangaf.
En ik heb wel wat fototjes
Shanna16 schreef:Tha_Niekje schreef:En ik heb wel wat fototjes
Dan zet ik die er wel bij, Aniek.
Met jouw naam
stalshamrock schreef:....lageveld!, welke merries bedoelde je trouwens op ck??.....
stalshamrock schreef:ja dat klopt, op pagina 115 ben ik.
hoezo? ken je mij dan??
ken ik jou ook dan??
clarissa was erg zwaar afgelopen jaar ja,
maar,ja haalde wel goede prestaties en hoop dat ze dat dit jaar weer doet als we haar tenminste gaan showen.
Welshfanatic schreef:FF vraagie.... wie was dat hier die met Flora's Hof Peter Pan aanwezig was?
Wil wel ff met diegene in contact komen, gezien we nog een merrie van hem hebben lopen![]()
Melanie5 schreef:@klaasjuhhh: weet jij waar Snow wind ter dekking staat? Heb wel interesse in hem.
Ghandy schreef:Henshof Rafael is van Jan van Rens (de fokker). Staat wel in het boekje.
stalshamrock schreef:nou lageveld, ik verzorg nou zeker al weer 13 jaar de ponys van stal shamrock, ben daar dus eigenlijk kind aan huis.
welke sectie interreseert jou het meest dan??
ben je vaak op keuringen?
Ghandy schreef:Melanie5 schreef:@klaasjuhhh: weet jij waar Snow wind ter dekking staat? Heb wel interesse in hem.
Bij gebroeders Sloof in Rijssen