Een beetje laat misschien, maar ik wilde mijn foto's ook nog even delen. Dus hier mijn favorieten:
[ [url=m/Dhe1x9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze leukerd viel me direct op, sowieso heb ik een zwak voor spikkel ponies
[ [url=m/LzchoU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was zo'n lieve merrie. Hartstikke iel, en wat scheef op haar achterhoeven, maar zo'n schatje. Als ik het geld had gehad dan had ik haar als projectje meegenomen.
[ [url=m/ekQPcO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze welsh(?) had zulke heerlijke warrige manen haha
[ [url=m/E4lhAc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit bolletje wol
[ [url=m/q7fVcw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze dame (die ik in mijn hoofd Sproet heb genoemd) die op knappen stond volgens mij
[ [url=m/V68t9y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knapperd met apart kleurtje
[ [url=m/qyLuL6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een knapperd met apart kleurtje die wat later de markt op kwam
[ [url=m/yli2GO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knappe spanjaard
[ [url=m/RplLcu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een knappe spanjaard (denk ik)
[ [url=m/FAOq74.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze chagrijn die trouwens wel heel knuffelig was als je er eenmaal bij stond. En ik smelt sowieso bij arabiertjes
[ [url=m/5OiTMA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een arabiertje, heel lief merrietje. Al wat ouder maar heel zacht karakter. Had ik ook wel mee willen nemen.
[ [url=m/MJFjIy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze meneer met ballen die heel HEEL graag naar de shetmerrie tegenover hem wilde. Zij was trouwens niet hengstig (voor zover ik kon zien) maar leek er wel plezier aan te beleven die geile knaap een beetje op te hitsen door af en toe onder haar touw door te draaien, kont naar hem toe, totdat ie zowat ontplofte en dan heel nonchalant weer terug te draaien
[ [url=m/IB07jR.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan mijn grote favoriet. Hij is al meerdere keren langs gekomen en hij was zo leuk. Hij was echt mijn perfecte droom stippel. Precies de goeie maat, kleur, stippen patroon.. alles.
Maar helaas komt ie 2 jaar te vroeg. Dat deed wel zeer hoor. Ik had hem dolgraag gekocht.
Maar goed, tegen de tijd dat het kan is er vast wel een andere die mijn hart steelt.