N_B_N schreef:[ [url=m/JCgQe3.png]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand wie de handelaar van As is?
Ja stal van as te vinden op Facebook
Zit nabij Alphen aan den Rijn
https://www.facebook.com/StalvanAs
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
N_B_N schreef:[ [url=m/JCgQe3.png]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand wie de handelaar van As is?
hagelslag schreef:Samantha89 schreef:Ik ben helaas weer met een lege trailer thuis gekomen. Had een bont merrie veulen op het oog, stond ook echt met mij te kroelen. Vond de prijs alleen te hoog en ze had dikke achterbenen vanaf de kogel naar beneden, dus had het niet gedaan. Daarna nog met een koffie vos jaarling merrie bezig geweest, maar die had twee rare bulten onder de kin, waar je neusriem van het hoofdstel komt. Was wel zacht en je kon het bewegen, ze reageerde er niet op maar ook toch niet gedaan.
Twijfel nu om naar hedel te gaan.
Niet de plek van de kiezen?
Jonge paarden hebben wel vaker zo'n bult voordat ze gaan wisselen
Zebrastreep schreef:Schoersss schreef:Hi, ik ben opzoek naar een pony, een haflinger van 21 jaar, 2022 Zuidlaren paardenmarkt van een handelaar. Alwin de 2e van hoeve werklust
Klopt het dat ik de halflinger op een Facebook groep voorbij heb zien komen?
Ik was wel benieuwd waarom je naar hem op zoek bent !
maessie schreef:Vind je? Weet dat veel het oude type missen, maar deze is ongezond dik.
Is hier op de foto's verder niet voorbij gekomen dacht ik. Is het een bijrijpaard van je geweest Schoersss? Hoop dat je hem terug vind
Schoersss schreef:Zebrastreep schreef:
Klopt het dat ik de halflinger op een Facebook groep voorbij heb zien komen?
Ik was wel benieuwd waarom je naar hem op zoek bent !
Ja klopt, heb hem verzorgd, zijn 2 maatjes zijn ingeslapen, hij is verkocht omdat hij onhandelbaar was zogenaamd. Verkocht aan een handelaar en zo op de markt terecht gekomen. Wil weten of hij nu wel een liefdevol huisje heeft
Schoersss schreef:maessie schreef:Vind je? Weet dat veel het oude type missen, maar deze is ongezond dik.
Is hier op de foto's verder niet voorbij gekomen dacht ik. Is het een bijrijpaard van je geweest Schoersss? Hoop dat je hem terug vind
Hihi hij is op de foto's idd heel dik he. Op de foto's zonder ruiter was voor en na mijn verzorgen, inderdaad veelste dik, maar hij was afgevallen toen we er eenmaal mee reden. Was een verzorgpony van me