Captain schreef:orkaan schreef:Wat een leukerd. Mag ik een brutale vraag stellen. Wat kost zo'n transport van een paard naar Belgie?(Nederland)? heb geen flauw idee aan welk bedrag ik moet denken
Voor het transport van Latino moest ik 800 euro betalen.
Voor diegene die vroeg of hij vitiligo had: dat zou best wel eens kunnen! Heb het even gegoogeld en daar lijkt het inderdaad wel op.
Gisteren heb ik hem weer even gelongeerd en daarna weer gepoetst en gevlochten. Het hengstengedrag komt soms een beetje naar voren. Hij beet me twee keer. Wel direct een tik op z'n neus waar die dan compleet van van slag is. Maar ik herken dat van een ander paard wat we net hadden. Die was ook helemaal in paniek na een correctie. Werd vanzelf minder.
Hij beet ook niet echt door, meer even aftasten, maar dat doet 'ie maar ergens anders in.
Hij snapt eindelijk dat hij biks uit mijn hand kan etenWel zo makkelijk met vrijheidsdressuur.
En ik heb hem lekker ingevlochten gisteren.
Hij vindt de aandacht zo fijn!Staat echt te genieten van alle kriebels, en borstels.
En doodstil, lekker om zich heen kijkend en genietend van alle aandacht. Het snupske!
![]()
![]()
[ [url=m/ZvJzXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje jammer dat ik dit net toegestuurd kreeg.
[ [url=m/l5fxmR.jpg]Afbeelding[/url] ]
HOE DAN.
Dus gewoon geen vlechten meer voor meneer