Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:Haar temperatuur ging nog alle kanten op! Van onder in de 38 naar 41,5 en alles er tussen.
Maaarr... gisteren heeft ze een emmer slobber toch maar verorberd en heeft ze het voer wat in haar bak zat opgegeten + de avondportie gegeten![]()
Temp uiteindelijk gezakt tot 38,1 in de middag. In de avond nog buiten gelaten (hele dag op stal gehad ivm de regen) en later binnen gehaald. Om 00:00 had ze 37,7!
Smorgens weer 38,1 en gegeten. Rond 10:00 38,4. Om 12:00 37,9! Gezakt zonder medicatie bij te geven.
Dus voorzichtig aan gaat het de goede kant op..
Wel wat dunne mest nu maar dat zal wel weer goed komen. Lijkt alsof we het ergste gehad hebben en ze rustig aan ergens toch aan stabiliseren is.
Hannanas, buiten de koorts wat buikgeluiden en een ontiegelijk hoge hartslag. En de mensen die haar goed kennen zouden zien dat ze net iets anders haar ogen keek maar dat viel niet zo op. Verder niks te zien/merken. Dierenarts vroeg de 1e x toen hij haar zag of mijn temperatuur meter kapot was omdat het niet kon hoe goed ze er bij stond met het aantal graden dat ze had. (Een temp van 42 had hij ook nog nooit mee gemaakt overigens)
Pattypaard schreef:Misschien valt het mee hoor, mijn ervaring is natuurlijk ook geen bewijs dat die impact er altijd is.Gelukkig zit ze inmiddels weer helemaal goed qua temperatuur en eet weer alles op wat haar voorgeschoteld wordt![]()
Ze lijkt verder ook hartstikke fit, maar ze was met de koorts nog behoorlijk fit.
Ben benieuwd of ik nog een terugval ga merken. Even goed in de gaten houden. Het kan alsnog meer gedaan hebben dan nu lijkt.