Heeft iemand een foto van deze merrie van de voorkant?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pollewopsie7 schreef:Wij hebben dit jaar ook voor het eerst een aankoop gedaanéén van het exmoor groepje. Een 2,5 jarige merrie. We gaan zien hoe ze zich de komende tijd gaat ontwikkelen. Nu eerst maar eens bijkomen van deze intensieve dag
[ [url=m/CIaQ22.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V5TkB2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qBY3m6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pepperrr schreef:Mowgli4 schreef:Net weer thuis. Vond de markt erg leuk.
Er was 1 waar mijn oog op viel, helaas geen plek.. maar anders was die mee gegaan![]()
[ [url=m/Y8692C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5QMHS2.jpg]Afbeelding[/url] ]
En verder nog wat plaatjes:
[ [url=m/3PW8dp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ml4dMt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3msuiy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rmNyCY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4c5CBf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8DVpCh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NMIGVq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ObywcJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand meer info over die laatste bruine? Lijkt verdomd veel op een paard dat ik ken... En als het dat paard is vraag ik me serieus af wat ermee gebeurd is dat ze in de handel terecht gekomen is...
scilla123 schreef:Eefje_Sammy schreef:Weet iemand iets over de middelste?
[ [url=m/SffUJd.png]Afbeelding[/url] ]
Ken de handelaar wel goed die m mee had
Buxy schreef:Gaan er nog mensen naar Hedel dan?
Janinevv schreef:Eefje_Sammy schreef:Weet iemand iets over de middelste?
Vp was 1900 moeder fries vader palomino stonden we over te dubben geboren in 2017 leek alleen of er wat met knie was die ernaast volle fries merrie uit 2018 2200 drukte maker wel erg vriendelijk.
Dribbelkont schreef:Eefje_Sammy schreef:Weet iemand iets over de middelste?
Vp was 1900 moeder fries vader palomino stonden we over te dubben geboren in 2017 leek alleen of er wat met knie was die ernaast volle fries merrie uit 2018 2200 drukte maker wel erg vriendelijk.
alicelover schreef:Lees vanavond even bij. Maar missie hier ook mislukt.... Trailer vol mee terug met een Kwpn merrie vol papier. 6 jaar oud, twee veulens gehad en verder groen.
Moet wel nodig naar de smid en wat extra kilo's erbij. Maar verder lijkt het een heel fijn dier.
[ [url=m/sBLhW9.jpg]Afbeelding[/url] ]
alicelover schreef:Lees vanavond even bij. Maar missie hier ook mislukt.... Trailer vol mee terug met een Kwpn merrie vol papier. 6 jaar oud, twee veulens gehad en verder groen.
Moet wel nodig naar de smid en wat extra kilo's erbij. Maar verder lijkt het een heel fijn dier.
[ [url=m/sBLhW9.jpg]Afbeelding[/url] ]