Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PrinceAmos schreef:Kiekeboefje schreef:Waren veel mini’s, Friezen en welsh pony’s. Echt super veel jonge mini’s, bijzonderWas trouwens een vrouw die een trap kreeg van een haflinger. Het dier was al geïrriteerd, maar had niet verwacht dat die zou trappen. Mevrouw had echt veel pijn!
Ik vond deze gaaf!
[ [url=m/1JzKbS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja wij ook! Ben zo benieuwd naar de prijs van deze...
Kim_W schreef:Hoe doen mensen dat die zonder trailer gaan en alsnog iets willen kopen? Terug naar huis om trailer op te halen? Blijft de pony dan daar staan tot je terug bent? Garantie dat die dan alsnog niet doorverkocht wordt? Daar proberen iemand tegen het lijf te lopen die dezelfde kant op moet? En dan, je nieuwe paard/pony bij een vreemde op de trailer in de hoop dat ie thuis wordt gebracht? Want je staat er zelf ook dan met je auto neem ik aan.
Faline schreef:Mooi paardje Froukje!![]()
Iemand nog een champagne gespot? Daar ben ik dan altijd wel benieuwd naar![]()
En andere leuke kleurtjes? Zag al wat palominos voorbij komen en een cremello volgens mij?
Heb ook nog getwijfeld of ik moest gaan maar er komt dan sowieso wel iets voorbij wat ik niet kan laten staan en daar worden ze thuis niet blij van