Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponyparadijs schreef:Glucosamine zou je met de artrose beter het hele jaar door kunnen geven
En qua olie is zonnebloem olie ook goed voor de vacht en zet het een beetje aan.
Olie houdt overigens beter vast dan water dus ik zou de voorkeur geven aan olie.
Lijnzaadolie is een stuk duurder dan gewone zonnebloem olie van de supermarkt
Als je het alleen maar geeft om als geleider van de glucosamine en duivelsklauw te geven is dat goed genoeg hoor
Verder zou je straks ook kunnen kijken of je de glucosamine niet bij een reformwinkel kan kopen in plaats van bijvoorbeeld de paardendrogist
Want als er een paardenmerk op staat is het ineens een stuk duurder
Macs schreef:Och arme Lotje. Is 24 uur pd op de wei geen optie? Snap dat de stal nu echt perfect is verder voor Lotje maar als de stal het "probleem" is, is het misschien het overwegen waard? Staat ze in de zomer wel 24 uur buiten?
CarinaR schreef:Over 2 weken staat Lotje in de Penny. Ik zie een klein fotootje van dr achterin
Riel schreef:Ze wil je vast graag beweging geven! Goed voor je stappenteller
Pauley schreef:* kruipt onder mee lees steen vandaan*
Ik volg jullie al vanaf het begin en vind het leuk dat lotje in de penny komt, jullie vehaal is ook wel echt een penny verhaal. Ben benieuwd naar het verhaal over 2 weken maar achterin de penny ziet het er al goed uit. (mijn zusje krijgt hem thuis)
Ik hoop dat lotje zich snel wat beter voelt en dat jullie nog lang van elkaar kunnen genieten.
*kruipt weer onder de meeleessteen*