Paard & Leven 2017?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:44

@ chay_flame die? :p

Afbeelding

Chay_Flame

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:20

Oooooh wat een leuke foto!!! Ja dat is hem dus ja haha :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:42

Ik vraag me nu al af of ik de gevorderde cross overleef :+

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:02

Saaams schreef:
Ik vraag me nu al af of ik de gevorderde cross overleef :+

Oh oh paardje zo hyper of? :P

Cindy_1993
Stond een van jullie nu ook bij de schriktraining? Er was iemand foto's aan het maken maar wist nou niet of het een van jullie was of iemand anders haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:30

Wat een dag zeg. :')
Marlon mag het hele verhaal vertellen maar het eindigde met een trailer laad sessie van Annemarie. :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:37

Ja ik zag jullie struggles toen wij weg gingen. What happened? :oo

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:37

Ik ben inmiddels ook weer thuis!
Mijn paard heeft zich gelukkig voorbeeldig gedragen

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:39

Wij zijn net onderweg naar huis! Een goed geslaagde dag en paard heeft zich voorbeeldig gedragen :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:41

Ghostattack schreef:
Ja ik zag jullie struggles toen wij weg gingen. What happened? :oo

Korte versie: trailer klep was schoongemaakt met water en dus wat glad...Special gleed uit en viel op haar knieën....die durfde dus niet meer... :(:)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:53

Oh dus dat was de boem die wij hoorden. Balen zeg. Uiteindelijk wel alles goed gegaan?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:54

Ja dat was die boem...en je met behulp van Annemarie van de Toorn wel. :)

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:14

Was het rond 14.45 dat ze ging helpen met laden?
Toen had ik grondwerk en moest ze ergens mee een paard laden.
Ik heb toch wel les gehad.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:18

super geslaagde dag. we gedaan en vond het eigenlijk nog leuker als trec! maar trec blijft ook leuk

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:11

Wat was dat nou met dat paard dat over de omheining sprong en de kantine in rende. ..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:13

Arabesk schreef:
Wat was dat nou met dat paard dat over de omheining sprong en de kantine in rende. ..

Die was van Annemarie!!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:14

Hier ook een super dag gehad! Hamsterfan zal haar ervaring ook vast nog wel neerzetten!

Ben trots op mn pony! Crossen blijft ze een prachtig spelletje vinden :D Lekker peper in dr kont hahaha!

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:17

Arabesk schreef:

Zo ja joh ik denk dat die wel schrammen heeft hoor. Ik kwam bij de kantine, allemaal haren op de muur en vegen en een hoef in de deur. Ik stond met mijn pony bij een stand anders had ik wel ingegrepen denk ik. Snap niet dat er zoveel mensen in de buurt stonden en toch niks deden. Snap dat het ook niet geheel zonder risico's is maar pfff die heeft echt geluk gehad...

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:19

Fijn dat Annemarie je kon helpen Bellatrix! Vervelend zulke situaties....

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:29

Dat paard dat de kantine in was gerend ja... :oo jeetje dat had zo ongelooflijk mis kunnen gaan. Ik stond met mn vader te wachten op ons eten, we konden het hele schouwspel volgen dat het paard door de bak rende door alle dressuurhekjes en zelfs een dranghek heen, vervolgens over de bakrand van minstens 1.5 meter heen kroop en toen kwam hij praktisch op ons af... het arme dier was zo in paniek! Toen hij in de gang van de kantine uitgleed werd hij gelukkig gepakt maar hij zou de kantine maar in zijn gerend. :oo
Hij had gewoon een stukje uit de muur getrapt in dat halletje. #)

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:31

Chay_Flame schreef:
Arabesk schreef:

Zo ja joh ik denk dat die wel schrammen heeft hoor. Ik kwam bij de kantine, allemaal haren op de muur en vegen en een hoef in de deur. Ik stond met mijn pony bij een stand anders had ik wel ingegrepen denk ik. Snap niet dat er zoveel mensen in de buurt stonden en toch niks deden. Snap dat het ook niet geheel zonder risico's is maar pfff die heeft echt geluk gehad...

verstijfd van angst. mijn verzorgster was er ook en schrok er enorm van. niet iedereen heeft een ehbo stand en kan handelen. maar bah wat horror als ik zo hoor

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:31

Wow serieus? Ik hoorde ook nog van een menpony die de weg opgerend is met leidsels en een stang ergens van? :oo

Trouwens, mijn snoekduik staat wel op film! Net aan en heel scheef :+
Afbeelding

Afbeelding

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:36

Was drama met dat paard in de kantine. Dochtertje van een vriendin stond net in het halletje. Gelukkig geen fysieke schade maar wel paniek en een heel angstig moment

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:39

Chay_Flame schreef:
Arabesk schreef:

Dat paard was zo ongelooflijk in paniek dat het dwars door je heen was gerend. Het kwam het terras op gegallopeerd, trappen op rechtstreeks de kantine in, praktisch 3 meter afstand van de bakrand waar hij overheen kroop. Ik ben geen bangerik maar het paard was pas te handelen toen hij lag in de kantinegang, ik heb nog nooit zoiets gezien. Respect voor de vrouw die hem gevangen heeft!
Er werd omgeroepen dat de bakingang dicht gemaakt moest worden en dan kwam het vanzelf wel goed, bleek helaas niet zo te zijn want hij zocht zelf een uitweg. Andere paarden raakten ook in paniek dus iedereen werd aangeraden rustig te blijven staan en wachten tot het paard zelf gekalmeerd was.
Je hebt een doodswens als je erbij was en je had het paard in die staat willen vangen. :x

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:46

ja idd een fjord die tot einde terrein was gegaan. en dan nog een oudere mevrouw onwel.

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:48

Ghostattack schreef:
Wow serieus? Ik hoorde ook nog van een menpony die de weg opgerend is met leidsels en een stang ergens van? :oo

Meen je? :oo ik hoorde ook nog van een fjord die met een ijzeren stang/paal over het terrein rende die losgebroken was bij de trailer ofzo. Of zal dat dezelfde zijn geweest..

Nou ik heb zeker geen doodswens := maar ik zet mijn verstand over het algemeen op nul als ik zulke dingen zie gebeuren. Het was dat ik mijn eigen pony vast had en weinig kanten op kon nu... Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat hij het pad naar de trailers zou kiezen maar die trap naar de kantine opgaan zag ik niet aankomen. 'Gelukkig' maar dat hij onderuit ging voor de kantine. Anders was de schade groot geweest denk ik...