Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arabesk schreef:Wat was dat nou met dat paard dat over de omheining sprong en de kantine in rende. ..

jeetje dat had zo ongelooflijk mis kunnen gaan. Ik stond met mn vader te wachten op ons eten, we konden het hele schouwspel volgen dat het paard door de bak rende door alle dressuurhekjes en zelfs een dranghek heen, vervolgens over de bakrand van minstens 1.5 meter heen kroop en toen kwam hij praktisch op ons af... het arme dier was zo in paniek! Toen hij in de gang van de kantine uitgleed werd hij gelukkig gepakt maar hij zou de kantine maar in zijn gerend.
Chay_Flame schreef:Arabesk schreef:Wat was dat nou met dat paard dat over de omheining sprong en de kantine in rende. ..
Zo ja joh ik denk dat die wel schrammen heeft hoor. Ik kwam bij de kantine, allemaal haren op de muur en vegen en een hoef in de deur. Ik stond met mijn pony bij een stand anders had ik wel ingegrepen denk ik. Snap niet dat er zoveel mensen in de buurt stonden en toch niks deden. Snap dat het ook niet geheel zonder risico's is maar pfff die heeft echt geluk gehad...
Chay_Flame schreef:Arabesk schreef:Wat was dat nou met dat paard dat over de omheining sprong en de kantine in rende. ..
Zo ja joh ik denk dat die wel schrammen heeft hoor. Ik kwam bij de kantine, allemaal haren op de muur en vegen en een hoef in de deur. Ik stond met mijn pony bij een stand anders had ik wel ingegrepen denk ik. Snap niet dat er zoveel mensen in de buurt stonden en toch niks deden. Snap dat het ook niet geheel zonder risico's is maar pfff die heeft echt geluk gehad...

Ghostattack schreef:Wow serieus? Ik hoorde ook nog van een menpony die de weg opgerend is met leidsels en een stang ergens van?
ik hoorde ook nog van een fjord die met een ijzeren stang/paal over het terrein rende die losgebroken was bij de trailer ofzo. Of zal dat dezelfde zijn geweest..
maar ik zet mijn verstand over het algemeen op nul als ik zulke dingen zie gebeuren. Het was dat ik mijn eigen pony vast had en weinig kanten op kon nu... Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat hij het pad naar de trailers zou kiezen maar die trap naar de kantine opgaan zag ik niet aankomen. 'Gelukkig' maar dat hij onderuit ging voor de kantine. Anders was de schade groot geweest denk ik...