Nou lijstje om elkaar te herkennen dan?
Buxy = Marieke Vernig - Friese ruin zonder sokken (lopen er vast niet zoveel van
Koekeroekus = Bertina - donkere vos d pony witte achterbenen.
Kionasuppie = Vera - Fjord met Lange maken en wat luxer Dan normale fjord
[ITP] Schriktraining... of nouja schrikken? [ITP] Als alles in de bloei staat, dan is het tijd voor foto's!Desireeee_x = samen met mijn zus met 2 haflingers. 1 met bloemendekje. Ik draag een witte uvex cap.
Spianne = Brenda - Roan shetlander met rechtopstaande manen
Niene87 = Nienke - Roan bonte tinkermerrie
Duality = justine - zwarte D pony met 2 witte achtervoetjes en vooral te herkennen aan het halve maantje op haar voorhoofd met hele smalle bles naar beneden toe (manen zijn wat langer ondertussen haha)
http://boktimg.nl/img/m/Smhgl5.jpgSchirocco = E-pony grijs met bruin en wit

hoe omschrijf je haar... zie foto
http://boktimg.nl/img/m/E6WMc2.jpgPaysBas=Marlies:herkenbaar loopt als een kip zonder kop rond

zwart "groot" paard witte 3in1 peesbeschermers / zwart oornetje dekje flitsend blauw of appeltjes groen. Daarnaast nog een blauwschimmel Welsh A voor t mennen zwart met zilveren accenten marathonwagen.
celine14 = Céline - Wina, paard gefokte E pony vos, merrie, witte bles geen witte voetjes, ik ga in een blauwe set!
[url=m/5fWZnh.jpg]Afbeelding[/url]
xsensibel = Esprit - Grote donkerbruine merrie met links voor en rechts achter wit voetje.
xSUSANNE = Susanne - Edessa, donkerbruine merrie zonder aftekeningen Vzh zadel met lichtblauw dekje of dressuurzadel met donkerblauw dekje
Kyrstje = Kyrene - Donkerbruine ruin met wit kolletje, sneb en 3 witte voetjes. Zelf in het bruin-blauw tenzij het regent. Dan oranje regenjas

Iwanluver = Nicole en Gadget. Gadget donkere vos 1 wit voetje en klein kolletje. Bij dressuur een Mango dekje en Polo, bij springen rode Polo en donkerblauw dekje
paljaslaura = Laura - Gismo, bruin 4 sokken en blesje
Afbeeldingcnterpstra = Chantal - Vigaro B. donkerbruine KWPN-ruin met een soort onderbroken paraplu als bles, we dragen een rood setje waarschijnlijk (rood halster, dekje, mijn shirtje, peesbeschermers bij het springen)
Ingaa = Inga- Lisabeth, bay dun connemara merrie brede aalstreep op de rug en donkere vegen over het lijf, dragen een donkerblauwe/turquoise set. Ik kom met een vriendin met een vos bonte pony.