Ag god ja als je 4 wordt is het allemaal al zo spannend met al die aandacht en de cadeautjes en dan een versierde pony voor de deur! Maar het badpakje met de zwemlessen is wel een super cadeau! De oudste zit nu een jaar op zwemmen, gaat hopelijk bijna naar badje 3 daarna badje 4 nog. Erna B nog. Dus tel er ongetwijfeld nog maar anderhalf jaar bij op ( ze vind het ook niet leuk) 2,5 jaar x 45 euro per maand. Dat is echt een cadeau waar je wat aan heb!
Wat een prachtige taart!! En wat is ze verwend zeg
dor1987
Geplaatst: 30-05-15 23:46
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG Wat een gave ouders heb je meid. Zo te zien heb je een super geslaagde dag gehad en ben je goed verwend Ik heb nog even een mooie kaart voor je gemaakt. En nu lekker genieten van al je mooie kado's de komende tijd. [img] http://www.mijnalbum.nl/Album=B6UTOC8J [img]
Daniquebyoux
Geplaatst: 30-05-15 23:47
Dit zijn er een paar, Natas heb er nog wel een paar maar die zal k je via email sturen als je die ff door geeft, vond deze zelf wel geinig voor nu
ooohhh danique!!!!! wat een leuke foto's!!!!! vooral die van mij en cheyenne en sproet!!!
en die gympen van mij met die hoeven samen,zo tof! Mag ze wel kopieren he
veranadautje
Geplaatst: 30-05-15 23:55
wat een geweldige foto's om te zien wat zal ze blij zijn
Anoniem
Geplaatst: 30-05-15 23:56
Wauw, die van jullie samen is er absoluut eentje voor aan de muur, wat een prachtige foto en wat een ontzettend knap dochtertje heb je zeg
Op de valreep ook van mij nog even gefeliciteerd
MachoPablo
Geplaatst: 30-05-15 23:58
Ooh wat gaaf zeg.. Snel filmpje er op zetten wordt nieuwsgierig whahaha
Cheyenne26
Geplaatst: 31-05-15 00:02
Nog net op tijd, van harte gefeliciteerd met je dochter! Heb stil meegelezen en genoten. Wat een top kado en wat een leuke foto's! Echt een leuke combinatie en ze is wel echt een stoer meisje (zelfs met al dat roze).
Daniquebyoux
Geplaatst: 31-05-15 00:02
Zijn helemaal voor jou hahaha, bij de mail krijg je ze allemaal zonder logo. Zal de rest ook maar dumpen hahaha
Wat een heerlijke foto's! Ik blijf d'r bij dat ik jullie echt gave ouders vind. Top gedaan zo op deze manier! Heel leuk!
xApple
Geplaatst: 31-05-15 00:14
Jouw dochter heeft een mooi verhaal te vertellen als ze voor het eerst naar school gaat nu ze 4 is Als de juf vraagt; En wat heb je gekregen..? Een pony!
Super leuk! Gefeliciteerd hoor het is een prachtig stel