maralyn schreef:Robijntjah schreef:Ja, dat heb ik nu ook soms, contact. Meer dan toen
Mijn vorige zadel was te lang, dat klopt. Vandaar dat ik een nieuwe heb aangeschaft.
Ik heb inderdaad behoorlijk wat werk aan mijn houding ja, echter op momenten dat het klopt zie je dus ook dat ik wel degelijk recht kan zitten. Ik kan alleen niet alles tegelijk
Zou ik dat willen? Ja. Streef ik daar naar? Ja.
Nee, je moet juist niet alles tegelijk willen, want dan kom je in de knoop.
Maar je kan wel dingen uit elkaar gaan trekken.
We gaan eerst dit bij MIJZELF bevestigen, en dan pas verder.
Heb je geen mogelijkheid om op een paard dit te oefenen, die aan de longe zit? Dus niet mo?
En ik vind toch, dat als een houding te lang duurt, ik toch aan mijn instructeur zou gaan vragen, of het iets consequenter mag qua houding.
Eens verkeerd geleerd, is een lange weg tot goed. Maar wel met de juiste begeleiding.
Ik vind 2 jaar... voor een eigen houding... erg lang.
MAAAAR... dat is MIJN mening.
Goh, hier heb ik al antwoord op gegeven. Nee, ik heb geen ander paard tot mijn beschikking waar ik op kan zitten gezien de bewegingsbeperking van mijn heup.
Het is ooit beter gegaan met mijn houding, tot ik er weer eens afdonderde, tjah, dan ga je een stap terug. Kan gebeuren, ik ben al streng genoeg voor mezelf, er mag ruimte zijn voor verbetering, dat is ook mijn uitgangspunt. Altijd ruimte voor verbetering.
Dat dat soms wat lang duurt is dan maar zo. Herstel duurt ook lang.