Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laura1982 schreef:Desiree het lijkt me wel dat dit op zn groot centrum aanwezig is. Ik heb zelf een beperking en heb ook zn opstapje nodig anders kom ik niet op mijn paard en ind beter voor de rug van je topper.
Zijn er al mensen geweest/ begonnen? misschien kunnen jullie je ervaringen delen alvast
Desireetje89 schreef:Hey iedereen,
Ik heb een praktische vraag omtrent het rijden:
Zijn er stevige stoelen, krukjes of speciale opstijgtrappetjes( jeweetwel die zwaar plastic masieve dingen met 2 of 3 treden), aanwezig? De reden dat ik dit vraag is 1. omdat ik best wel stevig ben en het met het paarvriendelijker vind om door mijn gewicht( 75 kg) te hangen aan de beugel 2. door omstandigheden wat stijf ben in de spieren die ik moet gebruiken om op te stijgen( waardoor ik weer meer langer klungel en half van de grond kom enz. lijkt me ook niet prettig voor het paard) 3. Ik het gewend ben vanuit mijn manege. Heb trouwens geen last met rijden zelf of met afstappen.
Weet iemand of dit kan en er de middelen voor zijn? Zo niet dan neem ik zelf een krukje mee.
Heb er echt zin! Ik zit in week 26, wie nog meer? Heb al met 2 contact, maar meer vind ik altijd wel gezellig.