Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Pfff... weet ik niet meer. Volgens mij betaal je op alle parkeerplaatsen evenveel. Ik denk 5 euro ofzo? Maar dat moet wel ergens op de site staan.
Ik bedenk me nu ook dat er vast 1 dag is waarbij je KNHS korting krijgt. Dat hebben we de vorige keer ook gedaan. En volgens mij was het toen een donderdag.
Bagheera_206 schreef:Hmmmm... Die pendelbussen is dan mss ook nog een optie.Als het dan toch gratis is... Erg druk bij de bussen en lang wachten?
Scum schreef:Sticker is niet nodig als je op de parkeerplaats bij de autobaan parkeert. Van daaruit gaan er gratis bussen. Wij hebben daar altijd nog geparkeerd en dat bevalt prima.
Het vignet is weer een andere zaakDat gaat pas in per 1-1-2016. Al mag ik hopen dat de EU hier een stokje voor gaat steken want dat is gewoon belachelijk.
Sammyoo schreef:Alleen het toilet bij de entree is (erg) druk. Dus even je plasje ophouden na de lange autorit en binnen een toilet opzoeken. Die zijn er genoeg en niet druk!![]()
Leuke cartoons! Ik verbaas me altijd over de mensen die in de ochtend al over de beurs lopen te slepen met onhandig lange longeerzwepen, mestscheppen, dikke pakken dekens of kilo's himalaya likstenen