Yellowfish schreef:ahhh jehh je hebt die 2 nieuwe foto's erin gedaan, ik ga deze er op zetten ! DANKJE enne nog alstublieft
NathanLover schreef:jawel hoor!da's een beetje m'n lust en m'n leven...Ga je er 1 voor mij maken ? dankjewel
Spetterlover"][quote="NathanLover schreef:jawel hoor!da's een beetje m'n lust en m'n leven...Ga je er 1 voor mij maken ? dankjewel [/quote]mag ik dan foto's AUB?
Nathanlover, foto's van spetterlover staan al in dit topic, op de vorige blz.En wat wil je dat ik maak ?
Yoline schreef:Voor Spetterlover:http://picserver.student.utwente.nl/get ... ?id=591429bedankt dat randje is leuk ! dankjewel
Yellowfish, die eerste lijkt wel net echt hoor! Die 2e niet echt door die donkere vlekken boven de manen enzo
Yellowfish schreef:Nathanlover, foto's van spetterlover staan al in dit topic, op de vorige blz.En wat wil je dat ik maak ?van Nathan en zijn familie (niet die kerstfoto)
NathanLover"][quote="Spetterlover"][quote="NathanLover schreef:jawel hoor!da's een beetje m'n lust en m'n leven...Ga je er 1 voor mij maken ? dankjewel [/quote]mag ik dan foto's AUB?[/quote]staan op pagina 16 van dit topic
Yellowfish schreef:Wauw Yoline kun je er niet ook zo een maken voor mn nieuwe poesje ? (zie profiel ROSE) Doe ik vanav wel . Heb nu geen tijd meer..
Yellowfish schreef:Ik had er ff schaduw naast gedaan Liza, maar dat is een beetje mislukt ach ik vind m mooi ( altijd als Spetter er op staat )