KNHS instructieweek 5 (30-06 t/m 05-07)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LauraArtic

Re: KNHS instructieweek 5 (30-06 t/m 05-07)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 23:38

Haha! Artic voelt zichzelf altijd heel cool, eigenlijk is hij een held op sokken en probeert de stal uit te springen als hij naar buiten kan kijken dmv een luik!

Ermelo was met het NK al errug mooi! De rijbanen waren toen wel nog niet helemaal af geloof ik! Noujaa, tijd vliegt!
Echt super balen dat je niet mee kan, maar oog is zoals gezegd wordt veel belangrijker.. En een nieiw zadel os altijd fijn!

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 06:49

Ik ben er een paar weken geleden geweest de rijhal die aan de stallen vast zat is echt mega groot geworden en super mooi er zijn als het goed is ook 3 binnen rij hallen ipv 2 nu de stallen zijn ook super mooi geworden en heel handig want je kan nu dus gewoon je zadels onder de voerbak hangen in de kast niet meer dat geshouw met de zadels :)
heb er echt super veel zin in en van mijn mogen ze nu ook wel zo langzaamerhand de papieren op sturen zo dat we weer wat meer weten ;)

kellyheidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 08:55

Cooltje24 schreef:
Ik ben er een paar weken geleden geweest de rijhal die aan de stallen vast zat is echt mega groot geworden en super mooi er zijn als het goed is ook 3 binnen rij hallen ipv 2 nu de stallen zijn ook super mooi geworden en heel handig want je kan nu dus gewoon je zadels onder de voerbak hangen in de kast niet meer dat geshouw met de zadels :)
heb er echt super veel zin in en van mijn mogen ze nu ook wel zo langzaamerhand de papieren op sturen zo dat we weer wat meer weten ;)

Ja van mij ook! ik heb er echt al zin in.
Je zadels onder je voerbak? in een kast uuhm das nou niet voor die van mij zo fijn..... dan weet ik bijna zeker dat ze dat niet leuk gaat vinden... of de kast gaat slopen....( kan namelijk nergens van af blijven....)

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 10:47

kellyheidy schreef:
Cooltje24 schreef:

Ja van mij ook! ik heb er echt al zin in.

de kast zit in de voer bak verwerkt dus hier heeft ze geen last van en dit kan ze niet slopen ;)
Zal ff kijken voor een foto
Je zadels onder je voerbak? in een kast uuhm das nou niet voor die van mij zo fijn..... dan weet ik bijna zeker dat ze dat niet leuk gaat vinden... of de kast gaat slopen....( kan namelijk nergens van af blijven....)

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 12:44

Ben echt benieuwd naar alles!
Moet ie wel heel erg zijn best doen Kelly. Heb die stallen al eens ergens anders gezien en dat is echt bijna niet te slopen hoor ;)

Heb weer een mail naar de knhs gestuurd want heb nog steeds niks gehoord. Gister wel proberen te bellen maar volgens mij had mijn mobiel geen bereik ofzo want hij ging niet over :P

Volgende week komt er een zadelpasser hierheen die waarschijnlijk een dressuurzadel heeft dat past *\o/*

Jammer dat je niet kan Sanne! Maar je ogen zijn wel heel belangrijk dus zou er idd gewoon rustig aan mee doen.

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:50

Ben niet echt actief meer op bokt en zie dit topic nu pas haha! Maar ik ga ook samen met een vriendinnetje naar week 5.

En met mijn paard natuurlijk, C.harmed One is 7 jaar oud en we rijden nu Z1. Met iemand anders springt hij B want ik ben niet zo'n held helaas. Ietsje lager springen doe ik wel en crossen en buitenrijden en naar het strand doen weg ook :-) Heerlijk beest is het. Zal niet echt actief zijn in dit topic maar t is altijd wel leuk als je in zo'n week wat mensen herkent!

Afbeelding

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:49

Jammer Sanne dat je moet afmelden!

Gaaf beest heb je onder je hoor robincera!

kellyheidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 08:19

Oh gaaf paard!

Ik heb eindelijk een dressuurzadel! Een super fijne hulsebos! *\o/*
Echt superveel zin in! :Y)

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-14 09:28

Erg mooie foto en gaaf paard robincera! Hij heeft helemaal geen aftekeningen zo te zien? Vind ik erg mooi :)

Ah fijn Kelly!! Hulsebos zadels zijn volgens mij erg fijn.

Hoop er ook snel een dressuurzadel op te hebben want rij nu met een springzadel wat niet helemaal lekker ligt en dat merk je toch wel een beetje en voor dressuur zit het ook niet echt fijn. Maar heb gister wel echt super fijn gereden met hem. Soms kropt hij zich nog teveel op of gooit z'n kop de lucht in maar het is zo fijn werken met hem (tot nu toe)! Had vorige week al met mijn springgroepje het begin van een les meegepakt om te kijken hoe hij op het hout zou reageren en dat deed ie eigenlijk wel braaf. Vandaag ga ik weer een lesje meepakken dus ben benieuwd :)

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 09:56

robincera schreef:
Ben niet echt actief meer op bokt en zie dit topic nu pas haha! Maar ik ga ook samen met een vriendinnetje naar week 5.

En met mijn paard natuurlijk, C.harmed One is 7 jaar oud en we rijden nu Z1. Met iemand anders springt hij B want ik ben niet zo'n held helaas. Ietsje lager springen doe ik wel en crossen en buitenrijden en naar het strand doen weg ook :-) Heerlijk beest is het. Zal niet echt actief zijn in dit topic maar t is altijd wel leuk als je in zo'n week wat mensen herkent!

[ Afbeelding ]

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 10:17

Ik heb in het begin van dit topic wel eens gereageerd maar ik heb mij nog niet voorgesteld, dus bij deze... :D

Mijn naam is Jennifer, 21 jaar en kom uit Twello. Ik kom samen met mijn 6 jarige ruin Donald ook naar KNHS week 5. Wij rijden op dit moment nog L2 met ruim voldoende punten voor het M1, maar ik wil graag de selecties nog rijden in het L2.
Springen is niet mijn ding en dit hebben wij dan ook nog vrij weinig gedaan. Hij is spring gefokt en kan geweldig springen dus misschien moet ik er toch maar een keer aan geloven...

Afbeelding

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 10:30

Oh dat klinkt wel bekend. Spring gefokt paard alleen zelf nog nooit mee gesprongen :Y)
Jij hebt ook een knapperd trouwens!

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 12:05

Ha-ha :D Ik moet het ook gewoon meer gaan doen, maar het is toch ook wel een beetje angst.

Baby_Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 16:12

Jeeh eindelijk de mail van de knhs met de verklaring binnen.
De buitenrit sla ik over, dat lijkt me nu nog geen strak plan...

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 17:43

Ik heb mijn ook gehad. Alleen geen vermelding over het verblijven vanaf zondag

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 17:45

Haha ja in die mail van de knhs staat in die brief dat je voor 13 mei moet reageren :+ _O- haha foutje zeker := (in de mail 11 juni hoor).?

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-14 21:53

Knap paard Jennifer! Je ziet het er zo iig niet vanaf dat het een springer is :)

Joline ik heb nog een mail nagestuurd van hé ik heb nog niks gehoord, maar die vrouw die dat allemaal regelt was ziek geweest dus had nog geen kans gehad om te reageren. Dus misschien is het handig om ook even na te mailen want kan me zo voorstellen dat ze er zo overheen lezen als er veel binnenkomt ;)

Vandaag echt heerlijk gesprongen. Ben zo trots op hem en mezelf ik heb echt een stukje angst overwonnen vandaag voor mijn gevoel. Kwam ook tegen een paar punten aan waar ik wel echt aan moet werken maar dat is natuurlijk niet meer dan logisch met zo'n nieuw paardje.

Ik zag trouwens wel meer foutjes in die mail :o

kellyheidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 23:00

Haha jaa ik heb ook fouten gezien vertrekt. Inplaats van verstrekt haha dus verder krijg je niks behalve koffie of thee en tijdens de luch melk... Hmmm drinken inslaan.... Hahah nog even dus!

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:39

Ik heb net een mail gestuurd voor advies over wat te doen. Delaila neem ik sowieso niet mee. Gevraagd of mijn ervaring met haar voldoende is om te annuleren en zo niet dat ik met een paard kom wat niet voor de volle 100% mee kan...

Heb het maar bij hen neergelegd. Ben benieuwd.

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 21:40

Doe je slim ja. Jammer dat het met Delaila zowiezo niet gaat, maar wel verstandig denk ik als ik het zo hoor. Zo te horen annuleer je dus wel gewoon als dat kan?
Ben ook benieuwd wat ze zeggen!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 11:43

Nog 3 weken ! *\%/* *\%/*

Heb je al wat gehoord Noukaa ?

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 12:20

Ja gaat echt heel snel zo!
Had in het topic van de men week een foto gezien van waar wij verblijven. Ik weet nu zeker dat ik niet bovenin wil slapen. Die bedden zijn echt eng :Y)

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:24

Cabelz schreef:
Ja gaat echt heel snel zo!
Had in het topic van de men week een foto gezien van waar wij verblijven. Ik weet nu zeker dat ik niet bovenin wil slapen. Die bedden zijn echt eng :Y)

Linkie ?

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 12:27

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 10:43

Oké ik kom met Lady;

Afbeelding

9 Jarige merrie van Trento B( x Glendale). Heeft in het verleden bij vorige eigenaar M2 gelopen (dacht ik- zal ff nakijken) maar ging op een gegeven moment in de staak voor verdere verzameling (lijkt logisch gezien de ataxie die onze DA heeft gevonden). Toen is er een veulen ingestopt en daarna is geprobeerd haar weer op te pakken voor de sport en dat ging niet zoals toenmalig eigenaar wilde en toen is ze aan ons verkocht als zijnde recreatiepaard.
We zijn heel voorzichtig met haar geweest toen ze na een maand bij ons aangaf niet meer te willen lopen. Hebben er nu vanaf februari niet meer opgezeten, maar ze is nu twee weken aan het werk aan de longe om sterker te worden. Ik ga er vanmiddag op zitten om te kijken wat ze doet. Hoop dat ze hetzelfde laat zien als aan de longe, dan kan ze wel redelijk mee straks...