Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cooltje24 schreef:Ik ben er een paar weken geleden geweest de rijhal die aan de stallen vast zat is echt mega groot geworden en super mooi er zijn als het goed is ook 3 binnen rij hallen ipv 2 nu de stallen zijn ook super mooi geworden en heel handig want je kan nu dus gewoon je zadels onder de voerbak hangen in de kast niet meer dat geshouw met de zadels![]()
heb er echt super veel zin in en van mijn mogen ze nu ook wel zo langzaamerhand de papieren op sturen zo dat we weer wat meer weten
kellyheidy schreef:Cooltje24 schreef:Ik ben er een paar weken geleden geweest de rijhal die aan de stallen vast zat is echt mega groot geworden en super mooi er zijn als het goed is ook 3 binnen rij hallen ipv 2 nu de stallen zijn ook super mooi geworden en heel handig want je kan nu dus gewoon je zadels onder de voerbak hangen in de kast niet meer dat geshouw met de zadels![]()
heb er echt super veel zin in en van mijn mogen ze nu ook wel zo langzaamerhand de papieren op sturen zo dat we weer wat meer weten
Ja van mij ook! ik heb er echt al zin in.
de kast zit in de voer bak verwerkt dus hier heeft ze geen last van en dit kan ze niet slopen![]()
Zal ff kijken voor een foto
Je zadels onder je voerbak? in een kast uuhm das nou niet voor die van mij zo fijn..... dan weet ik bijna zeker dat ze dat niet leuk gaat vinden... of de kast gaat slopen....( kan namelijk nergens van af blijven....)

Heerlijk beest is het. Zal niet echt actief zijn in dit topic maar t is altijd wel leuk als je in zo'n week wat mensen herkent!

robincera schreef:Ben niet echt actief meer op bokt en zie dit topic nu pas haha! Maar ik ga ook samen met een vriendinnetje naar week 5.
En met mijn paard natuurlijk, C.harmed One is 7 jaar oud en we rijden nu Z1. Met iemand anders springt hij B want ik ben niet zo'n held helaas. Ietsje lager springen doe ik wel en crossen en buitenrijden en naar het strand doen weg ookHeerlijk beest is het. Zal niet echt actief zijn in dit topic maar t is altijd wel leuk als je in zo'n week wat mensen herkent!
[ Afbeelding ]

Ik moet het ook gewoon meer gaan doen, maar het is toch ook wel een beetje angst.