Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FemkeUtah schreef:Hallo allemaal, aangezien je zondag 15 juni pas om 4 uur in de stallen kan, en ik alleen sochtends kan komen ben ik op zoek naar een plekje waar mijn paard in een weitje/stal kan kan staan voor een middagje, iemand enige idee waar ik zou kunnen zoeken of weet iemand iets?
FemkeUtah schreef:Hallo allemaal, aangezien je zondag 15 juni pas om 4 uur in de stallen kan, en ik alleen sochtends kan komen ben ik op zoek naar een plekje waar mijn paard in een weitje/stal kan kan staan voor een middagje, iemand enige idee waar ik zou kunnen zoeken of weet iemand iets?
ik zal ze even een mailtje sturen! Ik zag op routeplanner dat dit op loopafstand is, dat klopt denk ik ook? FemkeUtah schreef:Bedanktik zal ze even een mailtje sturen! Ik zag op routeplanner dat dit op loopafstand is, dat klopt denk ik ook?
Doe 3 dagen mee
demo_love schreef:FemkeUtah schreef:Bedanktik zal ze even een mailtje sturen! Ik zag op routeplanner dat dit op loopafstand is, dat klopt denk ik ook?
Jep, 5 minuutjes stappen over een afgeschermd fietspad.
Op zondag zijn ze gesloten, dus er lopen dan ook geen kinderen rond oid.
https://www.google.nl/maps/@52.366753,6 ... hSr3rw!2e0
Als je je hier omdraait dan ben je al bij de Bosrand.

Malou9 schreef:Nog iemand die vanuit Limburg vertrekt naar Almelo? Hier vervoerproblemen en dus medepassagiers gezocht of mensen die tegen betaling een paard willen meenemen