Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chicalover schreef:Sambianse95 schreef:Ik ben aan het denken aan de SGW week voor paarden, alleen ik krijg nog niemand mee![]()
Gaat iemand wel?
Ik wil ook graag naar die week!
)
glenstorm schreef:Hoe ziet de dagindeling qua lessen er uit voor de eventingweek?
verder wel topweek gehad hoor! 
. Dus dat zou eigenlijk zonde van je geld zijn. De reden dat de eventingweek duurder is, is omdat die professionele eventinginstructeurs meer geld kosten. MissMiekjee schreef:Ook de eventingweek heeft groepjes die maar 50 cm springen. Ik heb toen expres aangegeven dat ik ingedeeld wilde worden op spring/eventingniveau. Ik reed toen ook Z1 dressuur en wilde echt niet bij dressuurmensen. Hebben ze netjes rekening mee gehouden. Dus dat kun je ook gewoon aangeven. Bij de allroundweken heb ik ze ook dikke meters zien springen bij de pony's. Dus dat zou eigenlijk zonde van je geld zijn. De reden dat de eventingweek duurder is, is omdat die professionele eventinginstructeurs meer geld kosten.
esther_h schreef:Weet misschien iemand hoeveel stallen er beschikbaar zijn? Ik wil graag samen met mijn vriendin, alleen er zijn 3 groepen in totaal dus we wilden kijken of we dat makkelijk haalde of we echt moeten haasten.