Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en dat was het, de kinderen hebben zich goed vermaakt met hem, zadeltje mee, etc.Mindim schreef:Het lijkt mij dat de opdrachtgever de klant is voor de dierenarts en dus niet de eigenaar. Dus in dit geval snap ik prima dat de dierenarts geen sjoege zou geven. Voor hetzelfde geld is het namelijk helemaal niet de eigenaar die belt. Een dierenarts verstrekt info aan degene die de rekening betaalt en er opdracht toe geeft, dat was TS in beide gevallen niet, dus geen info.
Mindim schreef:Het lijkt mij dat de opdrachtgever de klant is voor de dierenarts en dus niet de eigenaar. Dus in dit geval snap ik prima dat de dierenarts geen sjoege zou geven. Voor hetzelfde geld is het namelijk helemaal niet de eigenaar die belt. Een dierenarts verstrekt info aan degene die de rekening betaalt en er opdracht toe geeft, dat was TS in beide gevallen niet, dus geen info.
Imala schreef:Mindim schreef:Het lijkt mij dat de opdrachtgever de klant is voor de dierenarts en dus niet de eigenaar. Dus in dit geval snap ik prima dat de dierenarts geen sjoege zou geven. Voor hetzelfde geld is het namelijk helemaal niet de eigenaar die belt. Een dierenarts verstrekt info aan degene die de rekening betaalt en er opdracht toe geeft, dat was TS in beide gevallen niet, dus geen info.
Maar toch blijf ik het een vreemde kwestie vinden dat bruiklener zelfs geen naam van Da kan noemen en zegt eerst papieren te moeten zoeken om zo achter naam te komen.
Ik ben met mijn beesten ook bij verschillende praktijken geweest, maar ik weet wel met welk die ik wanneer waar geweest ben.
russel schreef:Hangt echt van de DA af en welk verhaal. Maar DA in dit geval is niet eens bekend heb ik begrepen. Overigens denk ik dat paardeneigenaren hun eigen DA's hebben en die mensen kennen in den regel ook wel de paarden en adressen.
Mindim schreef:Imala schreef:
Maar toch blijf ik het een vreemde kwestie vinden dat bruiklener zelfs geen naam van Da kan noemen en zegt eerst papieren te moeten zoeken om zo achter naam te komen.
Ik ben met mijn beesten ook bij verschillende praktijken geweest, maar ik weet wel met welk die ik wanneer waar geweest ben.
Misschien heeft dat wel helemaal aan de communicatie gelegen. Misschien heeft TS gelijk verwijten gemaakt of een nare reactie gegeven en heeft CC daarna haar hakken in het zand gezet. We weten het niet, waren er niet bij.
Imala schreef:Als jij fotos krijgt van je paardje waarop hij er super uitziet, geen mededelingen van goh er is wat aan de hand, je komt daar en treft je paardje zo aan......
Kun jij het dan opbrengen om rustig te blijven en kalm vragen te gaan stellen?
Dat zou kunnen hoor dat jij dat wel in je mars hebt maar ik zou het ook niet kunnen.
Mindim schreef:Het lijkt mij dat de opdrachtgever de klant is voor de dierenarts en dus niet de eigenaar. Dus in dit geval snap ik prima dat de dierenarts geen sjoege zou geven. Voor hetzelfde geld is het namelijk helemaal niet de eigenaar die belt. Een dierenarts verstrekt info aan degene die de rekening betaalt en er opdracht toe geeft, dat was TS in beide gevallen niet, dus geen info.
Babootje schreef:Mindim schreef:Het lijkt mij dat de opdrachtgever de klant is voor de dierenarts en dus niet de eigenaar. Dus in dit geval snap ik prima dat de dierenarts geen sjoege zou geven. Voor hetzelfde geld is het namelijk helemaal niet de eigenaar die belt. Een dierenarts verstrekt info aan degene die de rekening betaalt en er opdracht toe geeft, dat was TS in beide gevallen niet, dus geen info.
Wat een onzin zeg. Ze zullen heus wel kunnen zeggen of een paard daar bekend is of niet. Ze hoeven geen inhoudelijke info te verstrekken.
Mindim schreef:Als je er niet meer voor kan zorgen, zeker voor een oudje, dan moet je verantwoording nemen of zelf houden en niet een ander het paard in de maag splitsen. Met jongere paarden snap ik het nog, maar bij velen staat het oudje gewoon in de weg en is dat de reden dat ze weg moeten.
Een ouder paard kan meer verzorging en kwalen mee brengen, daar scheep je dan fijn een ander mee op, terwijl je dat gewoon zelf moet doen.