Jullie zijn er vroeg bij..! Ik ben net wakker, zo mijn spullen inpakken, even ontbijten met de familie voor m'n moeders verjaardag en dan richting horse event. Hoop er rond 12 uur te zijn!
De laatste dag is aangebroken, in de dauw van de ochtend beginnen deelnemers en gasten binnen te stromen. Hin de hoofdring zijn de eerste flinke hindernissen al genomen, de Lounge staat ook weer klaar om te beginnen. Zometeen begint Lielle, met de indtoductie SGW.
Jammer, genoeg ga ik niet Ik had 3 kaartjes gewonnen, maar mijn moeder ofzo wil niet gaan, geen idee waarom. Ik baal hier echt enorm van, kan er zelf niet naar toe in mijn eentje. Dus hopelijk volgend jaar maar weer kaartjes winnen en dan wel gaan. Ik heb 2 kaartjes gewonnen die ik met een speciale code kon op gaan halen bij de kassa, dus als iemand nog kaartjes nodig heeft voor goedkoper dan pb me even.
Nou nu duimen dat het vandaag de hele dag zonnig is. Ik heb in elk geval vandaag al 2 paarden in het zonenetje staan longeren. Heerlijk. Bijna geen wind en zon dus aangename temperaturen. Jammer dat de wei nog kletsnat is maar mijn bak was droog genoeg om er in te werken. Dus ik hoop dat het vandaag de hele dag zo'n weer blijft.