Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dauphine schreef:Ik heb me net precies opgegeven voor 1 september in Assen voor de klasse L. Ben benieuwd, ga er niet vanuit dat ik door ga, maar voor de ervaring is het wel fijn. Paard wil graag alles nog meemaken op wedstrijd, dus hoop eigenlijk dat het een beetje aangekleed wordt zodat ik haar daar doorheen kan rijdenOok voor mijn eigen spanning is het wel fijn, paard en ik bouwen samen nogal veel spanning op dus zodra we in een ring komen, misschien dat ik met zoiets eens een beetje ontspannen kan rijden
vooral Henriëtte wilde ons wel door hebben van ons best gaaf 
X_Michelle_X schreef:Tja, en ik heb een heel simpel paardje, geen handige bouw, geen spectaculaire gangen.... En toch waren we een twijfel geval, toch vielen we op... Ook best knap toch![]()
K heb tegen Maarten gezegd dat ik er volgend jaar weer bij ben, vonden hij en Henriëtte leukvooral Henriëtte wilde ons wel door hebben van ons best gaaf
Het hele weekend te horen krijgen dat je heel vriendelijk rijd en dat er wel meer inzit, is ook wel wat waard. Toch baal ik wel een beetje, want Assen is pas over een tijdje en dan zijn we hopelijk toch ondertussen wel weer een stuk verder in de training
lienbono schreef:Ik zou het wel leuk vinden om nu al meer info te krijgen.. Zal best moeilijk zijn voor Mac Rider, maar ik kom vanuit België en wij moeten 3 uur rijden om tot in Assen te komen. Ik weet niet of je daar maar 1 dag naartoe moet, of is het meer dan 1 dag? Als je door bent na de 1/8e finales, worden dan direct de kwartfinales gereden? En de halve? Of komt dat later?
Suelza schreef:lienbono schreef:Ik zou het wel leuk vinden om nu al meer info te krijgen.. Zal best moeilijk zijn voor Mac Rider, maar ik kom vanuit België en wij moeten 3 uur rijden om tot in Assen te komen. Ik weet niet of je daar maar 1 dag naartoe moet, of is het meer dan 1 dag? Als je door bent na de 1/8e finales, worden dan direct de kwartfinales gereden? En de halve? Of komt dat later?
Staat in de brief! Als je door bent op de achtste finale, rij je een dag later de kwartfinale, als je daar ook weer doorkomt, rij je weer een dag later de halve finale.
En dan na 4 weken trainen de finale...
In mijn brief staat in dat we die week de 1/8e finales rijden, en dat het in Assen te doen is. Meer staat er niet in. Dus we krijgen ook training? Oh,da's wel leuk om te weten
Haha, nou bedankt om het even te verduidelijken!
lienbono schreef:Aah, heel erg bedankt. Nou, dan zal ik maar verlof aanvragen op werk.. En dan maar hopen dat we dag 3 nog halen

lienbono schreef:Ik kan m'n verlof altijd afzeggen, maar als ik te laat ben om het aan te vragen heb ik het zeker niet
Kan inderdaad natuurlijk wel dat het voor ons anders is, misschien dat ik inderdaad best even contact met hun opneem. Nu, ik ga nog even afwachten tot augustus denk ik. Volgens mij wisten hun ook nog niet zeker hoe ze het gingen doen voor de Belgjes.
Ik rij de klasse Z mee bij de paarden.
. Specifieke datum etc voor de klasses is voor zover ik weet niet bekend.