MacRider Cup 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noraly_

Re: MacRider Cup 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:19

Voor mensen die graag in Gameren zouden willen rijden, ik heb me afgemeld er is dus weer een plekje vrij!

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 18:44

dauphine schreef:
Ik heb me net precies opgegeven voor 1 september in Assen voor de klasse L. Ben benieuwd, ga er niet vanuit dat ik door ga, maar voor de ervaring is het wel fijn. Paard wil graag alles nog meemaken op wedstrijd, dus hoop eigenlijk dat het een beetje aangekleed wordt zodat ik haar daar doorheen kan rijden ;) Ook voor mijn eigen spanning is het wel fijn, paard en ik bouwen samen nogal veel spanning op dus zodra we in een ring komen, misschien dat ik met zoiets eens een beetje ontspannen kan rijden ;)

Ik doe ook mee in de L met mijn paardje. Ook in Assen op 1 september. :)
Misschien zitten we bij elkaar in de groep. :Y)

xBeauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:41

Ik ga me waarschijnlijk ook afmelden voor Gameren, en laat me omzetten naar Lunteren. Pony heeft blessure en is niet op tijd in vorm voor Gameren.

gjvc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 23:31

MacRider Cup ZOEKT TALENT tijdens Hippisch Festijn PSV Polarfürst te Vries .....

Op zondag 14 juli wordt bij Hippisch Festijn PSV Polarfürst gereden om de MacRider Cup 2013. Individuele dressuurruiters (van alle leeftijden), zowel paarden als pony's (startkaart niet nodig) kunnen zich vanaf nu t/m donderdag 11 juli 2013 hiervoor inschrijven in de klasse L t/m ZZ zwaar. Voor informatie zie: www.macrider.com of neem contact op met Gerda V Calker (06 - 28 10 16 77).

De MacRider Cup is een talentenscout evenement georganiseerd door geheel Nederland en is aangemeld bij de KNHS.
De finale van de MacRider Cup is een officiële KNHS wedstrijd.

Twijfel niet en meld je gauw aan want wie weet ben JIJ het GROTE TALENT!!!!!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 00:19

Hi allemaal,

Ik heb meegedaan aan een proefgerichte clinic van ACB dressuur zaterdag (gewonnen via FB) was superleuk! Vandaag had ik meegedaan aan MacRider cup, en heb nu al besloten dat ik volgend jaar weer mee doe :+

Lekker gereden, en ik was een twijfel geval qua doorlaten gaan, uiteindelijk mocht ik niet door, omdat ze nét íets meer oprichting wilden en meer kwaliteit van bewegen (omdat ik anders bij de volgende ronde er al uit zou gaan)

Wel super veel complimenten gehad, was echt super!!!
Henriëtte van MacRider wilde paardlief en mij wem door hebben :)

Ik ben trots, noooooit verwacht :)

Na pas weer enkele maandjes volop in training, lang niet op niveau als voor ons blessure jaar, en dan nu al zulke complimenten! :):)

Kreeg het hele weekend ook te horen dat ik mijn paard zo vriendelijk rijd :):)

xBeauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:07

Wauw, super! Jammer dat je net niet door mocht dan, maar wel mooie complimenten zeg!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:54

Ja zeker! Aan de ene kant baal ik wel... Maar aan de andere kant..... ach..

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:58

X_Michelle_X schreef:
Ja zeker! Aan de ene kant baal ik wel... Maar aan de andere kant..... ach..

Volgend jaar nieuwe kansen! Ik reed bij jou in de groep met de vosmerrie. Ik heb jou ook zien rijden. De concurrentie was ook wel moordend hoor. Die paarden waren niet misselijk.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:15

Tja, en ik heb een heel simpel paardje, geen handige bouw, geen spectaculaire gangen.... En toch waren we een twijfel geval, toch vielen we op... Ook best knap toch :+

K heb tegen Maarten gezegd dat ik er volgend jaar weer bij ben, vonden hij en Henriëtte leuk :) vooral Henriëtte wilde ons wel door hebben van ons best gaaf :):)
Het hele weekend te horen krijgen dat je heel vriendelijk rijd en dat er wel meer inzit, is ook wel wat waard. Toch baal ik wel een beetje, want Assen is pas over een tijdje en dan zijn we hopelijk toch ondertussen wel weer een stuk verder in de training :+

gjvc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:13

Willen jullie mee doen met de MacRider Cup welke gehouden wordt op 14 juli tijdens het Hippisch Festijn PSV Polarfürst?
Je kan zowel mee doen met het concours als met de MacRider Cup. Voor meer info: Facebook / Hippisch Festijn PSV Polarfürst. Voor opgave MacRider Cup: www.macrider.com
Dit beloofd een gezellig en spectaculair concours te worden met vele extra prijzen en dagkampioen voor zowel de zaterdag als voor de zondag!! Zeg het voort....... Iedereen is welkom!!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:20

X_Michelle_X schreef:
Tja, en ik heb een heel simpel paardje, geen handige bouw, geen spectaculaire gangen.... En toch waren we een twijfel geval, toch vielen we op... Ook best knap toch :+

K heb tegen Maarten gezegd dat ik er volgend jaar weer bij ben, vonden hij en Henriëtte leuk :) vooral Henriëtte wilde ons wel door hebben van ons best gaaf :):)
Het hele weekend te horen krijgen dat je heel vriendelijk rijd en dat er wel meer inzit, is ook wel wat waard. Toch baal ik wel een beetje, want Assen is pas over een tijdje en dan zijn we hopelijk toch ondertussen wel weer een stuk verder in de training :+

Ja dat snap ik. Maar je weet nu wel waar ze willen dat je aan werkt en je hebt nog een jaar de tijd tot de volgende selectie. Je wordt alleen maar beter.

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:21

30 maart met pony geselecteerd.
Met paard helaas niet, was moe en niet vooruit te branden. Helaas

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:20

Hoe doen jullie het trouwens met de stallen voor de achtste finale? Reserveer je meteen voor alle dagen (met het oog op als je doorgaat) of reserveer je per dag bij?!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 08:27

Ik wacht eerst maar eens op meer informatie, de indeling van die dagen en de mogelijkheden voor ik ga reserveren.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 08:51

Ja precies, ik hoop dat ze genoeg stallen hebben, anders reserveer ik liever te vroeg. Blijven jullie allemaal dezelfde klasse rijden of zijn er mensen die tussentijds nog doorpromoveren?

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 08:57

Ik zou het wel leuk vinden om nu al meer info te krijgen.. Zal best moeilijk zijn voor Mac Rider, maar ik kom vanuit België en wij moeten 3 uur rijden om tot in Assen te komen. Ik weet niet of je daar maar 1 dag naartoe moet, of is het meer dan 1 dag? Als je door bent na de 1/8e finales, worden dan direct de kwartfinales gereden? En de halve? Of komt dat later?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 09:00

lienbono schreef:
Ik zou het wel leuk vinden om nu al meer info te krijgen.. Zal best moeilijk zijn voor Mac Rider, maar ik kom vanuit België en wij moeten 3 uur rijden om tot in Assen te komen. Ik weet niet of je daar maar 1 dag naartoe moet, of is het meer dan 1 dag? Als je door bent na de 1/8e finales, worden dan direct de kwartfinales gereden? En de halve? Of komt dat later?

Staat in de brief! Als je door bent op de achtste finale, rij je een dag later de kwartfinale, als je daar ook weer doorkomt, rij je weer een dag later de halve finale.

En dan na 4 weken trainen de finale...

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 09:07

Suelza schreef:
lienbono schreef:

Staat in de brief! Als je door bent op de achtste finale, rij je een dag later de kwartfinale, als je daar ook weer doorkomt, rij je weer een dag later de halve finale.

En dan na 4 weken trainen de finale...

Volgens mij hebben wij een andere brief gekregen dan jullie :D In mijn brief staat in dat we die week de 1/8e finales rijden, en dat het in Assen te doen is. Meer staat er niet in. Dus we krijgen ook training? Oh,da's wel leuk om te weten :D Haha, nou bedankt om het even te verduidelijken!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 09:08

Is gewoon weer in clinicvorm! Ik hoop alleen langer dan de 20 minuten van afgelopen keer!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 09:12

Aah, heel erg bedankt. Nou, dan zal ik maar verlof aanvragen op werk.. En dan maar hopen dat we dag 3 nog halen :P

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 09:14

lienbono schreef:
Aah, heel erg bedankt. Nou, dan zal ik maar verlof aanvragen op werk.. En dan maar hopen dat we dag 3 nog halen :P

Maar als het niet in de brief staat, zou ik dat nogniet doen hoor! Misschien is het voor jullie wel anders omdat jullie vanuit Belgie komen ofzo? Bij mij stond het echt in mijn brief! Misschien even bellen?

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 09:17

Ik kan m'n verlof altijd afzeggen, maar als ik te laat ben om het aan te vragen heb ik het zeker niet :D
Kan inderdaad natuurlijk wel dat het voor ons anders is, misschien dat ik inderdaad best even contact met hun opneem. Nu, ik ga nog even afwachten tot augustus denk ik. Volgens mij wisten hun ook nog niet zeker hoe ze het gingen doen voor de Belgjes.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 09:24

lienbono schreef:
Ik kan m'n verlof altijd afzeggen, maar als ik te laat ben om het aan te vragen heb ik het zeker niet :D
Kan inderdaad natuurlijk wel dat het voor ons anders is, misschien dat ik inderdaad best even contact met hun opneem. Nu, ik ga nog even afwachten tot augustus denk ik. Volgens mij wisten hun ook nog niet zeker hoe ze het gingen doen voor de Belgjes.

Oke, ik begrijp het! In ieder geval tot dan! Wij rijden mee in de klasse M en een van onze ponys in de klasse L.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 09:45

Leuk! Tot dan ;) Ik rij de klasse Z mee bij de paarden.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:52

Ik wacht ook eerst op meer informatie :). Specifieke datum etc voor de klasses is voor zover ik weet niet bekend.