Het pest-kind is terug!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:11

JoyCiej007 schreef:
Anoeska27 schreef:
Volgens mij is dit gewoon een verzonnen verhaal. Er is bij de politiemeldingen van vandaag helemaal niets te vinden over een gestolen pony en na kinderbedtijd reageert TS niet meer.

Anoeska, wát een lef om zoiets hier te zeggen, bah! :r

Toch even voor Anoeska opkomen... Ik heb op sommige punten ook wel mijn twijfels hoor...

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:18

Debbie schreef:
JoyCiej007 schreef:
Anoeska, wát een lef om zoiets hier te zeggen, bah! :r

Toch even voor Anoeska opkomen... Ik heb op sommige punten ook wel mijn twijfels hoor...

En hier nog één. Ik geloof het hele verhaal ook niet. Als mij dat met mijn pony zou gebeuren, zou ik al veel eerder maatregels hebben genomen. Plus daarbij het taalgebruik over het kind vind ik ook echt heel ver gaan voor een volwassen iemand.

fnrs_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:20

Wat erg!
Rare ouders ook!
Ik zou niet naar een andere stal gaan, dan geef je alleen maar toe!
Gewoon een keer ECHT je punt maken!

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:23

De hele actie heeft plaats gevonden tussen 19.45 en 20.09

En dan ook nog de tijd hebben om een nette mededeling te doen, 11 jarige dochter neemt de verslaglegging direkt over, telefoontjes tussen door en een trailer te regelen. :7

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:30

XLeandrosX schreef:
Debbie schreef:
[/quote

En hier nog één. Ik geloof het hele verhaal ook niet. Als mij dat met mijn pony zou gebeuren, zou ik al veel eerder maatregels hebben genomen. Plus daarbij het taalgebruik over het kind vind ik ook echt heel ver gaan voor een volwassen iemand.

Als ik boos ben dan denk ik ook niet na over wat ik zeg of doe.. :o Dan maakt het me ook niet uit wie ik dan voor me heb.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:35

Jammer dat alles meteen in twijfel moet worden getrokken...
Maar in mijn ogen zou dit best kunnen, Nederland is een groot asocialenland geworden.
(mede dankzij Geert Wilders .... met z'n ondoprdachte opmerkingen)

De kinderen van nu tussen 0 en 13 jaar zijn zoveel brutaler/asocialer dan toen ik daar zat...
Zelf ik merk het en ben nu pas 16 jaar!! Het opvoeden van ouders is veranderd, negatief.

Daarom wil ik dit dus wel geloven, zo gek zijn kinderen soms wel...
Al die hupkatoos op de middelbare gezien, die denken dat ze alles zijn ...
Met hun té geblondeerde haar, grote mond, sigaretj, moscow jas....
(dit begint nu ook al op de basisschool groep 6,7,8!! Echt erg)

XiiaaooNaa

Re: Het pest-kind is terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:36

Om trouwens de berg make-up niet te vergeten .....

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:38

Mijn zus van 11 is ook zeer netjes welbespraakt hoor, dus daar zou ik me geen vragen bij stellen.
Ik ben wel benieuwd naar een update van de TS!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:40

Ik vind het vreemd dat mensen een verhaal dat al tijden speelt in twijfel trekken. Daarnaast als je dit zo kan verzinnen dan verdien je wel een award voor beste script :)

Ik kan me voorstellen dat het gisteren niet echt te doen was voor de moeder om nog even te posten..

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:43

Ik bedoel niet alle kinderen tusse 0-13 ....
Er zijn ook genoeg fatsoenlijke kinderen, ik ken er genoeg door mijn zusjes...
Maar bedoelde het even ruw genomen, want geef toe, sommige zijn echt erg en dat worden er steeds meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:48

En en en ?? .. wat was/is er gebeurt ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:51

XiiaaooNaa schreef:
Maar in mijn ogen zou dit best kunnen, Nederland is een groot asocialenland geworden.

De kinderen van nu tussen 0 en 13 jaar zijn zoveel brutaler/asocialer dan toen ik daar zat...
Zelf ik merk het en ben nu pas 16 jaar!! Het opvoeden van ouders is veranderd, negatief.

Dit is heel erg ontopic en een loze opmerking :') ..
Alsof dat kind Geet Wilders volgt ? menig kind van die leeftijd houd zich niet bezig met politiek.

Lekker makkelijk om het op Wilder te gooien >;)
Het zijn de ouders die normen en waarden bij moeten leren.

Ik ben van mening dat het asocialer wordt omdat er te veel getollereerd wordt.
Schop je iemand dood krijg je 2 jaar cel , verkracht je een meisje van 12 krijg je een cel straf en TBC met gratis TV en eigen celletje te bescherming.
ZO kun je nog wel uren door tikken.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:03

XiiaaooNaa schreef:

Wat heeft in hemelsnaam Geertje hiermee te maken? Het gaat om een pony die meegenomen wordt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:06

Dat een verhaal in twijfel genomen wordt, tja, ook al speelt het al vanaf Augustus af, ik heb meer gekke dingen meegemaakt die langere tijd speelden. Een heel misbruik verhaal, met 3 verschillende personen op msn en facebook die uiteindelijk allemaal 1 persoon bleek te zijn. Heel gedoe over geweest.

Ik wil nu niet zeggen dat dit allemaal verzonnen is ( al vind ik het vermissen, vinden en op weg naar huis met de trailer wel erg snel plaatsvinden) maar onmogelijk is zoiets natuurlijk niet. Dat TS nu niet reageerd hoeft niet meteen te betekenen dat dit verhaal niet klopt, er is meer in het leven dan alleen Bokt ( ja echt..)
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 10-12-12 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:06

Waar maakt iedereen zich druk om?? Ik zou persoonlijk geestelijk helemaal uitgeput zijn als je s'avonds hoort dat je pown weg is, gevonden wordt, plek moet regelen omdat je t niet vertrouwd.. vast en zeker ook nog een gesprek heb met bv politie en staleigenaar.. en dan smorgens als de wiedeweerga naar stal moet omdat daar nog 1 staat die je natuurlijk ook wil controleren, vervolgens op zoek moet naar een andere plek. pfff dan kan bokt ook even mijn rug op hoor :j

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:19

MarjanB schreef:
Ik vind het vreemd dat mensen een verhaal dat al tijden speelt in twijfel trekken. Daarnaast als je dit zo kan verzinnen dan verdien je wel een award voor beste script :)

Ik kan me voorstellen dat het gisteren niet echt te doen was voor de moeder om nog even te posten..

Het enigste waar ik over twijfel is de houding van moeder naar de stalhouder toe en het tijdsbestek waarin gisteren de melding werd gedaan van de pony is weg en toen de pony weer gevonden is.
Even voorop gesteld ik heb nog nooit op een pensionstal of manege met mijn paarden gestaan. Maar als ik op een stal stond waar zo'n houding was naar pensionklanten toe denk ik toch dat ik toch wat harder aan de bel had getrokken..
Of mijn paarden ergens ander had neer gezet.
Ik heb mijn paarden nog geen 2 km van huis af staan. Ik kan niet in nog geen half uur iets op bokt zetten, mijn schoenen en jas aantrekken naar stal rijden, daar zoeken, politie bellen en dan in de omgeving zoeken en mijn paard binnen een half uur op de trailer hebben staan..

Ik heb in de loop van de jaren meer dan genoeg mee gemaakt met mijn paarden en aan mijn stal. (bedreigingen, vreemde in en om de stal, brandstichting vlak bij stal) Mijn ervaring is dat de politie echt niet zo snel op stal is..

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:20

flitzz schreef:
MarjanB schreef:

Het enigste waar ik over twijfel is de houding van moeder naar de stalhouder toe en het tijdsbestek waarin gisteren de melding werd gedaan van de pony is weg en toen de pony weer gevonden is.
Even voorop gesteld ik heb nog nooit op een pensionstal of manege met mijn paarden gestaan. Maar als ik op een stal stond waar zo'n houding was naar pensionklanten toe denk ik toch dat ik toch wat harder aan de bel had getrokken..
Of mijn paarden ergens ander had neer gezet.
Ik heb mijn paarden nog geen 2 km van huis af staan. Ik kan niet in nog geen half uur iets op bokt zetten, mijn schoenen en jas aantrekken naar stal rijden, daar zoeken, politie bellen en dan in de omgeving zoeken en mijn paard binnen een half uur op de trailer hebben staan..

Ik heb in de loop van de jaren meer dan genoeg mee gemaakt met mijn paarden en aan mijn stal. (bedreigingen, vreemde in en om de stal, brandstichting vlak bij stal) Mijn ervaring is dat de politie echt niet zo snel op stal is..

Hun kregen de melding dat de pony weg was en toen was de politie al gebeld

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:21

Raar verhaal hoor, jakkes!
Toen er iemand van 13 stiekem op mijn paard reed, heb ik haar ook niet meteen weg gehaald van die stal waar gewoon niet genoeg toezicht was blijkbaar, dat heb ik echter pas gedaan toen het weer gebeurd was.
Mensen verdienen een 2e kans, maar als het om mijn paarden gaat geen 3e of 4e kans. ;)

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:23

Wat jullie willen, het hoort bij het stukje daarboven, maarjaaa :roll:

Maar idd, ik vind het ook niet zo gek dat TS nog niet gereageerd heeft ...

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:24

Die heeft op dit moment denk ik wel even iets anders om zich mee bezig te houden. Niets raars aan!

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:32

ik vind het een raar verhaal,waarom? nou ik heb zelf een pensionstal en ik zou echt wel merken als iemand anders een pony hier van stal zou meenemen,daar komt bij ik vind het ook niet normaal dat de staleigenaar dat meisje weer heeft toegelaten op die stal,zo'n kind is toch niet te vertrouwen? en als eigenaar van de pony was ik al lang weg geweest bij zo'n stal.ik zou niet met angst en beven in huis willen zitten,zovan wat zal dat meisje nu weer doen.ik heb een beetje het gevoel dat niet alles wordt vertelt.maar ik kan mij vergissen natuurlijk.als dat het geval is dan mijn excuses.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:35

Bij de stal waar ik was, had de pensionhouder het ook niet in de gaten blijkbaar. Het kan dus wel. Meisje is ook daar niet weggestuurd voor zover ik weet (ik stelde me aan).

Niet iedereen is zoals wij; er zijn mensen die veel makkelijker zijn in dat soort dingen. :) Ben je het er niet mee eens, dan moet je gewoon een ander plekje zoeken.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:37

Jammer dat dit soort dingen weer in twijfel worden getrokken
Een stalhouder is echt niet 24/7 op stal aanwezig, ziet echt niet alles.
Als hij/zij een rondje heeft gemaakt ect, dan daarna komt dat kind, dan zal die die echt niet zien.
Je nu eenmaal niet alles zien of horen.

En denk dat jullie allemaal dat wel weten, stallen liggen niet voor het oprapen, dus zo gek is dat niet, dat ze niet 1,2,3 weg kon.

En als de dochter van de TS gewoon netjes ABN schrijft is dat weer een probleem.

Soms he, dan denk ik echt, op bokt zitten enkel beter weters, die het allemaal anders zouden doen dan een ander. En gelukkig maar, want anders werd het een behoorlijk saaie boel. Maar er zijn ook grenzen, en die worden soms zo overschreden dat ik denk, waarom.........

En nu ben ik ondertussen reuze benieuwt naar het hoe en wat van gistere :D

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:37

over het tijdsbestek; misschien is stal 10 min met de auto, hebben ze een trailer thuis staan waar de auto zo achter gereden kan worden, en had ze al besloten dat pony gelijk weg moest wanneer deze was gevonden dus trailer gelijk mee. Zo zijn er nog zo veel meer mogelijkheden.

Niet eerlijk om zo'n verhaal in twijfel te trekken, als het een verzinsel is dan nog, dan is er niemand de dupe van want er zijn geen namen, geen plaatsen en geen andere rare dingen genoemd. Plus; dan is het een verdomd goed verhaal, ik had dit als 11 jarige echt niet kunnen verzinnen. Trouwens, nu ook niet :') .

Daarnaast: Niemand hier weet daadwerkelijk hoe ze tegen staleigenaar heeft gepraat, wat er precies is gezegd, dus ook daar zou niemand hier over mogen oordelen.

Ik heb genoeg lakse staleigenaren meegemaakt. Zelfs eentje die bepaalde zogenaamde rotpony's in elkaar sloeg met een halster... Dus tja, er zijn genoeg rare, luie en lakse mensen in deze wereld!

Je kan nou eenmaal niet in een uur tijd een nieuwe stal vinden, tenminste hier inde buurt niet. En kind was weg, dus gingen er vanuit dat het over was. Ook toen kind weer terug was; er was beloofd dat er op gelet word. Dan ga je daar van uit, dan heb je dat vertrouwen, tenminste dat zou ik wel hebben!

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:46

Hier in de regio zijn de maneges allemaal gesloten op zondag avond.