Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar wordt vast wel weer gezellig!
zit paarden eerder vol dan pony's? juist niet toch?
Ayleen_R schreef:Aaah leuk Maud!!!
Wel jammer dat we niet bij elkaar zitten, maarja dit is wel lekker wat je wou!
)
), ik heb geen kinderen in mijn lessen gehad die gingen huilen ofzo. vriendin van mij heeft dat wel gehad (kinderen van 10 bij iemand van 16, vond dat ze toch iets beter op leeftijd hadden kunnen letten), dat vond ze wel erg vervelend omdat alleen diegene dan aandacht nog kreeg de rest van het uur.xDebora schreef:@Maud! Hahaa x'D Oke, gelukkig! Ja, dat bedoel ik wel een beetje... Ik kan heel gezellig etc. zijn, maar in de lessen ben (en daar dan ook) ik wel serieus. Ik doe gewoon mijn best, probeer wat met de tips te doen. Als er dan (kleine) kinderen zijn die dat misschien niet heel serieus opvatten (zoals je hierboven zegt, veel aandacht krijgen) is dat wel jammer. Ik bedoel, het kan iedereen overkomen dat je pony wat loopt te klieren en dan meer les krijgt dan de anderen. Maar als het elke les gebeurd is het voor de andere iets minder...
Mij lijkt het echt heeeel leuk om bij iemand van bokt te zitten, ook wel in het lesgroepje!
Ik hoop trouwens dat ik een camera heb volgend jaar. Dus dan zou ik eventueel foto's kunnen maken... Ik zelf vind het ook altijd leuk (foto's en filmpjes) maar ons huidige camera maakt hele slechte beelden. Dus ik moet maar eens kijken naar een andere, dan zijn de filmpjes ook wat scherper!
Ohwja, zou er heel veel geluid zijn? Want er staat dat er wordt gebouwd en er dus geluid kan komen... Maar is dat naast de bak, kunnen de pony's de werkzaamheden zien of is het een stuk verder op?

Ayleen_R schreef:Jaaa ik moet je echt weer zien op de welsh sportdag Maud!!
En als je me niet ziet rij ik je gewoon aan hahahahah
Lijstje begint wat te worden! ben bijna klaar!