KNHS instructieweken 2013 pony's!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Clairexx

Re: KNHS instructieweken 2013 pony's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:29

die van mij heb je net gekregen!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:29

jaaa! ik ga naar week 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wel jammer dat ik dan niet bij een paar mensen zit waar ik graag bij had gezeten :( maar wordt vast wel weer gezellig! :D

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:31

Aaah leuk Maud!!!
Wel jammer dat we niet bij elkaar zitten, maarja dit is wel lekker wat je wou!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:31

Ayleen_R schreef:
Bente_ gave pony heb jij!!

Ik ben nu bezig met die voorsteldingetjes. Ik denk dat ze vanavond wel af zijn! :)
Maar heb nog niet van iedereen de info gekregen :p

halfbroertje van Ollie en Blue!

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:33

Dankje! En Silly is altijd nog een merrie hoor. :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:35

oeps, oja! :o

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:36

Hahaha

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:05

ik hhoop echt dat ik erbij kom met inschrijven :D zit paarden eerder vol dan pony's? juist niet toch?

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:10

Jeeej ik mag! week 9a!
ik heb een pbtje gestuurd!

maureen58

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:15

Ik heb hem je ook verstuurd @Ayleen_R :)

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:54

Ayleen_R schreef:
Aaah leuk Maud!!!
Wel jammer dat we niet bij elkaar zitten, maarja dit is wel lekker wat je wou!

eerlijk gezegd wilde ik dat vorig jaar ook, maar kwam toen niet uit. vind het idd ook erg jammer dat we niet weer bij elkaar zitten, maar misschien zien we elkaar nog een keer op de welshdagen (en dan zal ik wel mijn ogen open houden bij het losrijden :o )

kimxcentella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:08

Ik heb ook een PB gestuurd met het lijstje :)

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:18

Wat leuk @ welshfan! Ga je dan naar de allroundweek of M/Z dressuur?
Ik vind het best lastig kiezen in welke week ik wil... Je kan van tevoren niet weten of het juist heel erg regend, als er leuke mensen zijn, leuke mensen in je groepje... Maarja, dat is densk ik echt een gok...

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:26

@xDebora, Ik ga denk ik allround doen omdat MZ dressuur bijna 100 euro meer kost en je alleen maar 1 les met bekende instructeur krijgt en meer verschil is er niet tussen allround en MZ.
het weer is altijd wel lastig. eerste jaar was het de hele week bijna 30 graden en droog. dit jaar was het gewoon lekker qua warmte maar heb ik 2 keer in de regen gereden. ik heb dan toch het liefst het 2e jaar qua weer.
er zijn altijd wel leuke mensen, misschien leer je van jou week niet (zoveel) mensen kennen op bokt maar er zijn daar zó veel mensen die ook aardig zijn.

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:33

@ welshfan. Ohhh, ik dacht het ziet er he-le-maal anders uit. Maar dan zou ik het ook zo doen als jou hoor! Anders is het echt een stuk duurder!
Ja, ik heb ook wel gehoord dat het de hele week regend, dan kun je ook niets. Of naja, niet lekker rijden etc.
Daar heb je ook gelijk in. Hebben jullie ook veel kinderen mee gemaakt die bijv. in je lesgroepje zitten en dingen niet durven/gaan huilen? Daar heb ik dan ook weer verhalen over gehoord x'D
Ohja, jullie mogen me wel Debora noemen, laat de x maar weg :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:50

@Debora (zonder x :D ), ik heb geen kinderen in mijn lessen gehad die gingen huilen ofzo. vriendin van mij heeft dat wel gehad (kinderen van 10 bij iemand van 16, vond dat ze toch iets beter op leeftijd hadden kunnen letten), dat vond ze wel erg vervelend omdat alleen diegene dan aandacht nog kreeg de rest van het uur.

je kan mij overigens ook gewoon Maud noemen, vond het eerst 'eng' om mijn echte naam in mijn boktnaam te zetten, maar om steeds met welshfan aangesproken te worden is ook zo wat.

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:56

@Maud! Hahaa x'D Oke, gelukkig! Ja, dat bedoel ik wel een beetje... Ik kan heel gezellig etc. zijn, maar in de lessen ben (en daar dan ook) ik wel serieus. Ik doe gewoon mijn best, probeer wat met de tips te doen. Als er dan (kleine) kinderen zijn die dat misschien niet heel serieus opvatten (zoals je hierboven zegt, veel aandacht krijgen) is dat wel jammer. Ik bedoel, het kan iedereen overkomen dat je pony wat loopt te klieren en dan meer les krijgt dan de anderen. Maar als het elke les gebeurd is het voor de andere iets minder...
Mij lijkt het echt heeeel leuk om bij iemand van bokt te zitten, ook wel in het lesgroepje!

Ik hoop trouwens dat ik een camera heb volgend jaar. Dus dan zou ik eventueel foto's kunnen maken... Ik zelf vind het ook altijd leuk (foto's en filmpjes) maar ons huidige camera maakt hele slechte beelden. Dus ik moet maar eens kijken naar een andere, dan zijn de filmpjes ook wat scherper!
Ohwja, zou er heel veel geluid zijn? Want er staat dat er wordt gebouwd en er dus geluid kan komen... Maar is dat naast de bak, kunnen de pony's de werkzaamheden zien of is het een stuk verder op?

Roosje1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:07

Het is denk ik ook een voordeel dat er de groep kids is tm 12 jaar. mijn dochter is van de zomer 8, maar ik zou haar niet naar de gewone allround week laten gaan. voor haar niet leuk, maar voor de deelnemers die veelal 14-16 zijn ook niets. raar trouwens dat het wel mag. voor de week tm 12 moet ze b+5 zijn en voor de gewone allround zijn er geen eisen?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:15

ik rij in de lessen ook wel serieus (je kan de rest van de hele dag nog lol hebben), maar wij hadden gelukkig een groepje waar iedereen aandacht kreeg van de instructeur. de ene instructeur neigde wat meer naar de 2Z ruiters en dan andere wat meer naar de L en M ruiter, maar zelfs bij die instructeurs werd er altijd wel iets tegen je gezegd.

is wel echt op terrein zelf (anders hoefden ze de slaapzalen niet af te breken), maar zie het als een goede oefening. en het zal niet extreem zijn denk ik.

@roosje die eis is dan wel vreemd idd, kunnen ze beter alle ruitertjes t/m 12 jaar die eis stellen, dus ook als ze naar allround gaan. maar et is idd ook voor die jonge ruitertjes niet altijd even leuk om in een groep met oudere te zitten.

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:18

xDebora schreef:
@Maud! Hahaa x'D Oke, gelukkig! Ja, dat bedoel ik wel een beetje... Ik kan heel gezellig etc. zijn, maar in de lessen ben (en daar dan ook) ik wel serieus. Ik doe gewoon mijn best, probeer wat met de tips te doen. Als er dan (kleine) kinderen zijn die dat misschien niet heel serieus opvatten (zoals je hierboven zegt, veel aandacht krijgen) is dat wel jammer. Ik bedoel, het kan iedereen overkomen dat je pony wat loopt te klieren en dan meer les krijgt dan de anderen. Maar als het elke les gebeurd is het voor de andere iets minder...
Mij lijkt het echt heeeel leuk om bij iemand van bokt te zitten, ook wel in het lesgroepje!

Ik hoop trouwens dat ik een camera heb volgend jaar. Dus dan zou ik eventueel foto's kunnen maken... Ik zelf vind het ook altijd leuk (foto's en filmpjes) maar ons huidige camera maakt hele slechte beelden. Dus ik moet maar eens kijken naar een andere, dan zijn de filmpjes ook wat scherper!
Ohwja, zou er heel veel geluid zijn? Want er staat dat er wordt gebouwd en er dus geluid kan komen... Maar is dat naast de bak, kunnen de pony's de werkzaamheden zien of is het een stuk verder op?

Ik heb dat ook wel eens dat iemand veel meer les krijgt dan de ander! maar dan betaal ik nog maar 9 euro en dan wel een stuk meer! Dusjaa.
Maar naar welke week gaan jullie dan? En welshfan97 ik zou dan als ik jou was ook niet naar Mz gaan hoor als het niet echt verschilt! want voor dat geld!

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:58

Jaaa ik moet je echt weer zien op de welsh sportdag Maud!! :)
En als je me niet ziet rij ik je gewoon aan hahahahah :P

Lijstje begint wat te worden! ben bijna klaar!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:02

Ayleen_R schreef:
Jaaa ik moet je echt weer zien op de welsh sportdag Maud!! :)
En als je me niet ziet rij ik je gewoon aan hahahahah :P

Lijstje begint wat te worden! ben bijna klaar!

haha doe maar! ik ben op wedstrijd altijd erg geconcentreerd en dacht je nog te zien maar je was me daarna niet meer opgevallen dus dacht dat ik me vergist had.

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:13

Ik ook week 10 :D :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:15

Suprice_Iris schreef:
Ik ook week 10 :D :D

yeey!

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:23

TAADAAAA

week 6
-- Boktnaam: kimxcentella
- Eigen naam: Kim
- Eigen leeftijd: 14 jaar
- Naam van je paard: Centella a
- Welke week je gaat: week 6 (allround pony's)
- Niveau: B, vanaf januari ga ik starten
Foto

week7
- Titineee
- Jorinda__

week 8

- _Annee

- - Boktnaam: dominiquew
- Eigen naam: Dominique
- Eigen leeftijd: 16
- Naam van je paard: Winnie
- Welke week je gaat: 8A
- Niveau: B
Foto1 Foto2

- Boktnaam:Ayleen_R
- Eigen naam: Ayleen Min
- Eigen leeftijd: 16
- Naam paard: Ragazzio
- Welke week: Week 8A
- Niveau: Dressuur B, Springen B
Foto1 Foto2
- Linsey_X

- Boktnaam: maureen58
- Eigen naam: Maureen
- Leeftijd: 14-03-1996 (16)
- Naam paard: Aäron
- Welke week: Week 8
- Niveau: L2 Dressuur
- Nog niet 100% zeker.

- - Boktnaam: Lovebelly
- Eigen naam: Belinda
- Leeftijd: 16
- Naam paard: Elco
- Welke week: week 8A
- Niveau: Traint M niveau

- _Amigo

-- Boktnaam: xDebora
- Eigen naam: Debora
- Leeftijd: 14, dan 15
- Naam paard: Alamo, op wedstrijden Mister Mo
- Welke week: een allround week, waarscheinlijk week 8
- Niveau: L2, hoopt M1/M2 te zijn
Foto

-- Boktnaam: Don110
- Eigen naam: Donna
- Leeftijd: 14
- Naam paard: Bert
- Welke week: Week 8
- Niveau: Traint rond B/L1
Foto

week 9
- - Boktnaam: clairexx
- Eigen naam: claire kranenborg
- Eigen leeftijd: 13
- Naam van je paard: balou (zebedeus)
- Welke week je gaat: 9A
- Indien van toepassing welk niveau je rijdt: B+ 0
Foto

--Boktnaam- Dilay_Romy
- Eigen naam- Dilay Callaars
- Eigen leeftijd- 14 jaar
- Naam van je paard- Romy
- Welke week je gaat- 9a
- Indien van toepassing welk niveau je rijdt- nu nog B dan l1
- Foto komt nog.

week 10
- lovecortana
- Suprice_Iris

- - Boktnaam:welshfan97
- Eigen naam: Maud
- Leeftijd: 15 jaar, dan 16 jaar!
- Naam paarden: Anjershof All in one of Vinkenhove Raspoetin (gaan waarschijnlijk beide mee, eentje met mijn zusje)
- Welke week: week 10
- Niveau: Anjershof All in one rij ik Z2 en met Vinkenhove Raspoetin rij ik M2
Raspoetin
All in one

week 11
-- Boktnaam: dochter van Roosje1978
- Eigen naam: Justine Wagemans
- Eigen leeftijd: 7 (als het kamp is 8.5 jaar)
- Naam van je paard: Brunette
- Welke week je gaat: 11
- Indien van toepassing welk niveau je rijdt: B+5 dressuur, springen nog niet offcieel uitgebracht
foto

Je kan jezelf er bij zetten of je stuurtt mij een PB'tje!