michelle___ schreef:Marjoow schreef:Wij hebben ons heerlijk vermaakt met mensen kijken gisteren en Uggs tellen
Ook mijn fel roze glitter uggs gespot?
Ik heb wel goud glitterende uggs gespot

M_EL_ISSA schreef:Miss_Petit schreef:Wij zijn gisteren geweest. Vanuit Leiden richting R'dam en wij hadden kaartjes voor vak Ae.
Bijtijds vertrokken, makkelijk kunnen parkeren. Wat gegeten. Werden netjes naar onze plaats gewezen.
Friezen en Melissa Venema zou ik zelf niet direct een kaartje voor kopen. Maar kon de keuze wel begrijpen om dit als voorprogramma te kiezen.
Ik vond net als 5 jaar geleden de SR weer geweldig. Het is gewoon zo'n stuk cultuur, geschiedenis. De tijd, rust, ongedwongenheid, balans, controle zonder afdwingen. De meeste van deze Lipi's hebben niet de bewegingen van hedendaagse dressuurwonders. Nu is dat ook niet het voornaamste fokdoel. Het fijne karakter was duidelijk zichtbaar. Prachtig om naar te kijken, ik heb genoten
Helemaal mee eens! Ben gisteren ook geweest en vond het heel interessant. Heb ook echt genoten
Friezen vond ik leuk, maar niet bijzonder. De veulens vond ik wel erg gaaf. Dat gaf wel echt een WOW gevoelMelissa venema was voor mij een geschikt moment om ff naar de wc te gaan
Scheelde weer in de rij staan in de pauze.
Merkte wel van sommige mensen tijdens de pauze dat ze het 'mwah' vonden. Denk dat een bepaalde groep mensen ook meer show verwacht hadden zoals bv Apassionata.
Ik zou vanavond graag nog een keer willen gaan! Maar helaas...
Ik heb op facebook nog een discussie gehad, waren er duidelijk een aantal die wel vonden dat er te veel getrokken en geplukt werd

En dit is wel dé Spaanse Rijschool. Dat is niet echt een Show, meer een demonstratie van de oefeningen...