Barbabientje schreef:Die Japanners durven niet meer naar huis Boze papa en mama Conclusie na turnen: Aziaten hebben haar?
Winged schreef:Barbabientje schreef:Die Japanners durven niet meer naar huis Boze papa en mama Conclusie na turnen: Aziaten hebben haar?ja als ze daar al zoveel haar hebben..
Valt dat oranje zo mooi op. (blauwe vloer van hockey)Ja oksels zouden verplicht geschoren moeten worden als de armen zo vaak omhoog gaan!
Ja, ik vind dat felblauwe geen fijne ondergrond om te kijken. Niet bij het tennis (was in Spanje dit jaar blauw gravel), en nu niet bij hockey.
Shadow0 schreef:Ja, ik vind dat felblauwe geen fijne ondergrond om te kijken. Niet bij het tennis (was in Spanje dit jaar blauw gravel), en nu niet bij hockey.Nee ik ook bij beide niet.
Oh god oerwoud Nja over de gemiddelde lengte van een Aziaatje blijkt klein te zijn dus dan moet je flink zoeken... '
Ik vind dat blauw juist wel fijn eigenlijk, voor de spelers ook duidelijk contrast met de felgele bal.Beter dan dat fletse groen van die ouderwetse kunstgrasvelden.Vind die maskers bij de strafcorners trouwens geniaal!
Winged schreef:Oh god oerwoud Nja over de gemiddelde lengte van een Aziaatje blijkt klein te zijn dus dan moet je flink zoeken... 'Omg